Com a cloenda del nostra projecte, vam anar a les pistes d’atletisme
de les Basses d’Alpicat per fer una mini-olimpíada.
Vam anar la classe dels olímpics i la classe dels atletes.
Les senyoretes van preparar 5 proves atlètiques: velocitat, relleus,
salt de llargada, llançament de pes i tanques.
Ens van acompanyar el Jesús i l’Agnès, els pares de l’Oriol i l’Adrià.
Va sortir el sol i no feia molt fred.
Vam conèixer i practicar les diferents modalitats d’atletisme.
Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé.
Volem repetir !!!











