Què farem, què direm?

Què farem, què direm? é sun llibre del Pep Coll, un llibre que enguany hem llegit a primer i a segon d’ESO. Aquest curs tindrem la sort de poder escoltar l’autor en persona parlant d’aquest llibre aquí a la nostra escola.

De ben segur que se us acudiran moltes preguntes per fer-li. Pot ser algunes d’elles tindran a veure amb els minairons.Però què són els minairons? Després de llegir-te aquesta      història sabries definir-los?

Aquí et deixo un enllaç on el mateix Pep Coll ens explica qui són Els minairons.

De llibres sobre éssers fantàstic n’hi ha un piló però a tu… QUINS SÓN ELS ÉSSERS FANTÀSTICS QUE MÉS T’AGRADEN? Quins llibres t’has llegit últimament sobre els teus éssers fantàstics preferits que puguis recomanar?

Vinga, anima’t i participa, comenta el què vulguis sobre aquest tema aquí, en aquest article. Aquest és el teu bloc, ajuda’ns a fer-lo gran.  

Fes-te Quellegista

Saps què és el QL? és el gran espai de trobada virtual de la comunitat lectora catalana, sense fer distincions de gènere o tipus de llibres, estrenat el 23 d’abril del 2008. Es basa en un fòrum a Internet, un espai de debat on tothom pot expressar la seva opinió sobre llibres, literatura, escriptors i món editorial i compartir llibres i lectures. També és un espai lúdic per divertir-se i jugar amb els propis coneixements sobre el món literari.

Vols ser un Quellesista? Doncs anima’t i registar-t’hi. Allí podràs comentar els llibres que m’has t’han agradat i també els què no. Podràs cercar llibres que vulguis llegir, podràs jugar amb la literatura i ampliar aquesta comunitat virtual catalana de lectores i lectors.

NO T’HO PENSIS MÉS ENTRA-HI ARA I REGISTAR-T’HI:   QUELLEGEIXES