Un regal carregat de lletres

L’Editorial Barcanova ens regala cinc llibres per poder passar millor aquests dies de confinament:

En Patufet

En Patufet és tan petit tan petit, que sembla un cigró; per aquest motiu, quan va pel carrer, ha d’anar molt amb compte que no el trepitgin. Patim, patam, patum, homes i dones del cap dret… En Patufet és el protagonista d’un dels contes catalans més populars.

El follet Oriol i el castell dels conjurs

El follet Oriol viu una nova aventura. Aquesta vegada, la bruixa del castell de la vall decideix deixar de ser lletja. Per aconseguir-ho, enganya i empresona el follet i converteix l’Escarabat, el seu fidel ajudant, en un doble del nostre amic perquè rapti la petita Laia, l’amiga més llaminera de l’Oriol. Però el savi i vell druida del poble ajudarà el nostre heroi a alliberar la Laia i retornar la tranquil·litatt a la vall.

La balada dels unicorns

L’Escola d’Artefactes i Oficis acull, en el Londres victorià, els joves més brillants. Són capaços de crear cases motoritzades, barrets voladors i un munt de ginys. L’Àgata McLeod és una jove inventora i una de les millors alumnes, però hi ha moltes coses que desconeix de la institució i del seu passat. Ens trobem en una època alternativa en què la màgia i l’steampunk viuen en una perfecta harmonia, criatures mixtes conviuen amb criatures amb parts del cos mecàniques, amb persones amb tatuatges màgics… I hi ha un assassí que roba l’ànima de les seves víctimes amb un artefacte.

T’agrada Ballar?

Un grup de noies s’ajunten per participar en competicions de ball urbà. El seu somni és inscriure’s en l’European Best Dance Crew, la competició més important d’Europa, però, per poder-s’hi presentar, necessiten una cinquena integrant. Sembla que algú s’ha proposat que no ho aconsegueixin! Qui és la persona que saboteja els cartells que han fet per al càsting? Aconseguiran formar el grup a temps per participar en la competició?

El club dels caníbals es cruspeix Dràcula

Com poden fer-se amics un mico superintel·ligent i un noi que no s’ha llegit el llibre que li han encarregat de llegir a classe? En quin moment la noia més llesta de l’escola, el noi més animalot de classe, una aficionada a la tecnologia i un xicot una mica despistat decideixen unir-se i fundar un club conegut amb el nom de Caníbals? I què te a veure tot això amb Dràcula? Doncs a aquesta incògnita i a d’altres dona resposta aquest divertidíssim llibre.

Moltes gràcies per aquest regal!

Si voleu més informació la trobareu a https://blog.barcanovainfantilijuvenil.cat/?p=2671