US ESPEREM!

HEM PARTICIPAT A UNA XERRADA ON HEM EXPLICAT LA NOSTRA BIBLOTECA.

Recomanacions.

DUNA I DUNES, Club de lectura.

El Club de lectura de Cicle Superior ha estat un èxit, hem llegit 2 llibres i han assistit un total de 46 alumnes! Aquesta meravella de llibre ens ha permès parlar d’ecologia, dels canvis que es donen al nostre cos amb l’adolescència, d’amor, de la pèrdua i el dol i d’infància trans.

Recomanacions per a Sant Jordi i Santa Jordina!

CLUB DE LECTURA

Us convidem al nostre Club de Lectura!

Estimada comunitat educativa enguany volem engegar un club de lectura a l’escola, la idea seria poder-nos trobar dos cops l’any per a comentar la lectura, com ja sabeu per motius de la covid aquest any començarem a mig gas i us proporcionarem un correu electrònic perquè feu arribar els vostres cometaris de forma escrita, amb un missatge de veu, amb un vídeo… Realitzarem 4 categories de lectures:

• ALUMNAT DE 3 A 5 ANYS
  • ALUMNAT DE 6 A 9 ANYS
  • ALUMNAT DE 10 A 12 ANYS
  • COMUNITAT EDUCATIVA ADULTA (FAMÍLIES, PROFESSORAT, PAS, MONITORATGE…)

Les propostes les trobareu al blog de la biblioteca, a la pestanya CLUB DE LECTURA.

Contes amb música

No hay ninguna descripción de la foto disponible.

De Moment Fantàstics ens expliquen avui contes amb música. No us ho podeu perdre!

A Instagram

Celebrem Sant Jordi! On llegim aquests dies?

Per celebrar Sant Jordi, aquests nens i nens ens ensenyen on llegeixen aquests dies. Bona diada!

Celebrem el dia del Llibre Infantil i Juvenil!

Com ja sabeu és molt important que existeixin llibres per totes les edats. Per celebrar que avui és el dia del Llibre Infantil i Juvenil hem pensat que estaria molt bé que ens enviéssiu una foto llegint un llibre. Vosaltres sols, en companyia o mentres us l’expliquen.

Qui s’anima?

Esperem veure-us!

Envieu les fotografies a bibliotecasantjeroni@gmail.com

Data límit dissabte 4 d’abril

2 d’abril. Dia internacional de Llibre infantil i Juvenil

Des del 1967, el 2 d’abril, data que coincideix amb el naixement de Hans Christian Andersen, es promou la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil per tal de promocionar les bones lectures i els bons llibres entre el públic més jove.

Per això es fan diverses activitats. Una d’elles és la que es proposa des de l’Associació d’escriptors i escriptores professionals ESCRIVIM, que celebrem aquest dia llegint un petit fragment d’una obra seva.

Mireu els vídeos i gaudiu-los!