CLUB DE LECTURA

Us convidem al nostre Club de Lectura!

Estimada comunitat educativa enguany volem engegar un club de lectura a l’escola, la idea seria poder-nos trobar dos cops l’any per a comentar la lectura, com ja sabeu per motius de la covid aquest any començarem a mig gas i us proporcionarem un correu electrònic perquè feu arribar els vostres cometaris de forma escrita, amb un missatge de veu, amb un vídeo… Realitzarem 4 categories de lectures:

• ALUMNAT DE 3 A 5 ANYS
  • ALUMNAT DE 6 A 9 ANYS
  • ALUMNAT DE 10 A 12 ANYS
  • COMUNITAT EDUCATIVA ADULTA (FAMÍLIES, PROFESSORAT, PAS, MONITORATGE…)

Les propostes les trobareu al blog de la biblioteca, a la pestanya CLUB DE LECTURA.

Contes amb música

No hay ninguna descripción de la foto disponible.

De Moment Fantàstics ens expliquen avui contes amb música. No us ho podeu perdre!

A Instagram

Celebrem Sant Jordi! On llegim aquests dies?

Per celebrar Sant Jordi, aquests nens i nens ens ensenyen on llegeixen aquests dies. Bona diada!

Celebrem el dia del Llibre Infantil i Juvenil!

Com ja sabeu és molt important que existeixin llibres per totes les edats. Per celebrar que avui és el dia del Llibre Infantil i Juvenil hem pensat que estaria molt bé que ens enviéssiu una foto llegint un llibre. Vosaltres sols, en companyia o mentres us l’expliquen.

Qui s’anima?

Esperem veure-us!

Envieu les fotografies a bibliotecasantjeroni@gmail.com

Data límit dissabte 4 d’abril

2 d’abril. Dia internacional de Llibre infantil i Juvenil

Des del 1967, el 2 d’abril, data que coincideix amb el naixement de Hans Christian Andersen, es promou la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil per tal de promocionar les bones lectures i els bons llibres entre el públic més jove.

Per això es fan diverses activitats. Una d’elles és la que es proposa des de l’Associació d’escriptors i escriptores professionals ESCRIVIM, que celebrem aquest dia llegint un petit fragment d’una obra seva.

Mireu els vídeos i gaudiu-los!

Un regal carregat de lletres

L’Editorial Barcanova ens regala cinc llibres per poder passar millor aquests dies de confinament:

En Patufet

En Patufet és tan petit tan petit, que sembla un cigró; per aquest motiu, quan va pel carrer, ha d’anar molt amb compte que no el trepitgin. Patim, patam, patum, homes i dones del cap dret… En Patufet és el protagonista d’un dels contes catalans més populars.

El follet Oriol i el castell dels conjurs

El follet Oriol viu una nova aventura. Aquesta vegada, la bruixa del castell de la vall decideix deixar de ser lletja. Per aconseguir-ho, enganya i empresona el follet i converteix l’Escarabat, el seu fidel ajudant, en un doble del nostre amic perquè rapti la petita Laia, l’amiga més llaminera de l’Oriol. Però el savi i vell druida del poble ajudarà el nostre heroi a alliberar la Laia i retornar la tranquil·litatt a la vall.

La balada dels unicorns

L’Escola d’Artefactes i Oficis acull, en el Londres victorià, els joves més brillants. Són capaços de crear cases motoritzades, barrets voladors i un munt de ginys. L’Àgata McLeod és una jove inventora i una de les millors alumnes, però hi ha moltes coses que desconeix de la institució i del seu passat. Ens trobem en una època alternativa en què la màgia i l’steampunk viuen en una perfecta harmonia, criatures mixtes conviuen amb criatures amb parts del cos mecàniques, amb persones amb tatuatges màgics… I hi ha un assassí que roba l’ànima de les seves víctimes amb un artefacte.

T’agrada Ballar?

Un grup de noies s’ajunten per participar en competicions de ball urbà. El seu somni és inscriure’s en l’European Best Dance Crew, la competició més important d’Europa, però, per poder-s’hi presentar, necessiten una cinquena integrant. Sembla que algú s’ha proposat que no ho aconsegueixin! Qui és la persona que saboteja els cartells que han fet per al càsting? Aconseguiran formar el grup a temps per participar en la competició?

El club dels caníbals es cruspeix Dràcula

Com poden fer-se amics un mico superintel·ligent i un noi que no s’ha llegit el llibre que li han encarregat de llegir a classe? En quin moment la noia més llesta de l’escola, el noi més animalot de classe, una aficionada a la tecnologia i un xicot una mica despistat decideixen unir-se i fundar un club conegut amb el nom de Caníbals? I què te a veure tot això amb Dràcula? Doncs a aquesta incògnita i a d’altres dona resposta aquest divertidíssim llibre.

Moltes gràcies per aquest regal!

Si voleu més informació la trobareu a https://blog.barcanovainfantilijuvenil.cat/?p=2671

Contes confinats de “Vivim del cuentu”

També el grup de contacontes “Vivim del cuentu” ens expliquen contes per passar l’estona aquests dies que estem confinats. Esperem que en gaudiu!

Cada dia a les 17h.

Resultat d'imatges de vivim del cuentu

Youtube Vivim del cuentu
Facebook Vivim del cuentu
Twitter Vivim del cuentu

i també a Instagram

Contes confinats de “De Moment Fantàstics”

Cada dia a les 10h, la companyia de contacontes De Moment Fantàstics ens expliquen un conte per als més petits a través de les seves xarxes socials.

De Moments Fantàstics

Youtube De Moment Fantàstics
Facebook De Moment Fantàstics
Twitter De Moment Fantàstics

i també a Instagram

21 de març. Dia mundial de la poesia

Llegir en dies de confinament

Bon dia nenes i nens de l’escola Sant Jeroni!
Aquests dies tenim moltes hores que a vegades no sabem com acabar d’omplir. Una bona manera és llegir llibres, però ara mateix les biblioteques també estan tancades.
Però… tenim una biblioteca que ens arriba fins a casa.

Resultat d'imatges de ebiblio catala

Clica a l’enllaç i et trobaràs una pila de llibres, revistes, música i pel·lícules per poder agafar en préstec, i n’hi ha per totes les edats!