-
Articles recents
Quina hora Barrufa ara?
Cicle Inicial 2n
Us recomanem llibres
*Si tienes una papa mago (Keselman Gabriela)Ed. Primària
La nostra barrufa mascota:
Vés barrufant cada setmana la Vella Quaresma i veuràs cada cop menys cames!!
Barrufa fantàstic, ja som barrufets i barrufetes!!
Arxiu mensual: març de 2012
El nostre barrufatercer dia al Collell
Avui ja és el nostre últim dia al Collell. Ens ha costat més despertar-nos, ja que ahir amb la superdiscofashion va manar a dormir molt tard. Però sort que la Cristi ens desperta cada dia amb musiqueta per dir-nos Bon … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
El nostre 2n barrufadia al Collell
Aquest matí quan ens hem despertat amb màgia, doncs ens hem trobat que els papers màgics que vam deixar ahir a la nit en un bol, s’han convertit en collarets de pedres del bosc encantat. Ens ho estem passant barrufabé … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
El nostre barrufa primer dia al Collell!!
Ei papes i mames!! Avui hem viscut un munt de barrufaaventures al Collell. A l’hora d’esmorzar hem parat a les Estunes, unes coves on hi viuen unes misterioses fades d’aigua que es diuen Goges. Allà ens hem trobat amb la … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
La lliçó de la papallona
Hola l’altre dia em comentaven unes mares la seva angoixa per no saber quins deures havien de fer els seus fills, ja que a l’agenda només posava “deures de català per demà”. Per tal de des angoixar-les jo els vaig … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
CARNESTOLTES
UN BARRUFACARNESTOLTES A L’ESPAI!! Aquest any per Carnestoltes hem anat a celebrar-ho al Barruespai, mireu quants astronautes, estrelles, extraterrestres, naus, llunes, etc hem vist!! Us dediquem aquest viatge per l’esforç fet des de casa!! Hem quedat guapíssims!! CARNESTOLTES ESPAI 2012 … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
Fem de barrufacuiners!!
Com ja és tradicional a la nostra escola per Sant Antoni al matí fem pa, el portem a coure al forn Isarn de Pineda i a la tarda simulem els tres tombs i després ens mengem al pa acompanyat amb … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
Barrufa estem envoltats de neu!!
BARRUFA NEU A L’ESCOLA!! Avui quan hem arribat a l’escola hem quedat bocabadats estaven els terrats plens de neu, així doncs hem deixat les motxilles i hem anat a fer classe al mig de la neu, hem fet i après … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari


