Arxiu diari: 4 març 2012

CARNESTOLTES

UN BARRUFACARNESTOLTES A L’ESPAI!! Aquest any per Carnestoltes hem anat a celebrar-ho al Barruespai, mireu quants astronautes, estrelles, extraterrestres, naus, llunes, etc hem vist!! Us dediquem aquest viatge per l’esforç fet des de casa!! Hem quedat guapíssims!! CARNESTOLTES ESPAI 2012 … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

Fem de barrufacuiners!!

Com ja és tradicional a la nostra escola per Sant Antoni al matí fem pa, el portem a coure al forn Isarn de Pineda i a la tarda simulem els tres tombs i després ens mengem al pa acompanyat amb … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

Barrufa estem envoltats de neu!!

BARRUFA NEU A L’ESCOLA!! Avui quan hem arribat a l’escola hem quedat bocabadats estaven els terrats plens de neu, així doncs hem deixat les motxilles i hem anat a fer classe al mig de la neu, hem fet i après … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari