Com ja és tradicional a la nostra escola per Sant Antoni al matí fem pa, el portem a coure al forn Isarn de Pineda i a la tarda simulem els tres tombs i després ens mengem al pa acompanyat amb xocolata i llimonada cassolana, que bo que estava tot!!
Aquí us deixem els àlbums de fotos perquè ho pogueu veure!!


