Barrufa estem envoltats de neu!!

BARRUFA NEU A L’ESCOLA!!

Avui quan hem arribat a l’escola hem quedat bocabadats estaven els terrats plens de neu, així doncs hem deixat les motxilles i hem anat a fer classe al mig de la neu, hem fet i après moltes coses plegats: que la neu és molt freda, que cal vigilar i no tirar-la a la cara dels companys perquè fa mal, que quan portem molta estona tocant neu perdem el tacte i ens cal posar guants (sort que molts ja en portàvem, que si apretem molt la neu es torna dura i es converteix en gel, que rellisca i cal anar a poc a poc, que si n’hi ha poca es fon ràpid……però el més important ha sigut quan ens hem adonat que si fèiem les coses entre tots la feina era més fàcil i sortia més bé. Això ho hem après quan hem fet el ninot de neu per a l’escola, ens ha quedat molt bonic. Un grup agafava neu, l’altre s’encarregava de fer la forma del ninot, uns altres anaven a recollir pedres per fer els ulls i els botons, uns altres han anat a buscar el nas de pastanaga de plàstic i les pales per fer els braços…tots hem donat idees perquè sortís més bé i al final ens hem fet la foto!!

Ha durat fins el dia següent, l’Oriol ho veia des de casa seva. Llàstima que l’endemà al passar tots els cursos a jugar van destrossar-lo, però a nosaltres ens va servir perquè quan vam arribar a la classe ens van sortir uns escrits preciosos explicant tot allò que vam aprendre aquell matí amb la neu!! Ha sigut barrufafantàstic: Us deixem les fotos!!

Aquest article ha estat publicat en Benvinguda. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.