Daily Archives: 21 juny 2011

Aplec de danses

Avui, dia en què comença oficialment l’estiu, els nens i nenes de sisè (juntament amb la resta d’alumnes de tota l’escola) han ballat unes danses espectaculars!i és que sou uns i unes artistases!

img_9462

Demà últim dia de cole, i sobretot, comiat dels nens i nenes de 6è! Ben segur que serà molt emotiu per tots.

Valoració de final de curs!!!!

Aquest curs ha sigut per una part fàcil i per l’altre difícil. Hem après moltes coses noves i d’altres que ja s’haviem però que hem repassat. Quan vam començar el curs ens vem alegrar molt perquè la nostra professora seria la Maribel, però al cap de dos dies ens va vindre la nova profe de biblioteca, la nostra actual tutora, la Clara. Primer no ens va agradar molt professora que ens va tocar, ens portàvem molt malament, la contestàvem, no li feiem cas,… Però a mesura que anàvem avançant el curs ens anàvem portant millor.

Al principi del tercer trimestre la Clara ens va anunciar que la Joana vindria a algunes classes a millorar el nostre comportament. Hem fet unes quantes excursions, i la que ens ha agradat més es la de les colònies de 6è a Castellar de n’Hug. Aquest curs hem visitat moltes vegades el despatx, i la Rosa també ha vingut moltes vegades a la classe a solucionar problemes. Totes les profes ens han ajudat a conviure entre el companys lo millor possible. Bastants nens de 6è, estem des de P3 aquí i acabarem els estudis on els hem començat. Hem viscut moltes experiències, bones i dolentes, però sempre ho hem fet junts. Estime’m molt a aquesta escola i sempre ho farem, i lo més important, MAI L’OBLIDAREM! Ens recordem que ens va fer molta pena quan van treure el tobogan groc que estava al parvulari. Abans sempre feiem la foto de final de curs, jugàvem allà i ens ho passàvem súper bé! Quan vem passar a primària ens va fer molta il·lusió perquè ens deien que ja érem grans. Hem tingut moltes professores com la Imma, la Laia, la Montse, la Roser, la Beatriz, la Clara, la Maribel, l’Òscar,… Amb alguns ens em portat millor, d’altres pitjor, però sempre ens ha agradat alguna cosa. Al llarg del anys ens ho hem passat molt bé, hem fet moltes coses junts, hem solucionat els problemes junts, i nosaltres el de 6è ens fa molta pena deixar el cole, i esperem que a tothom li vagi molt bé la vida!

Petons, Alba i Paula 🙂

BONA SORT!

¡¡¡ADEU COL·LEGI!!!

Per una part tenim ganes de que s’acabi el cole perquè coneixerem noves amistats, i per l’altre no tenim ganes perquè ens separarem d’alguns companys.
Tenim molts records de quan estàvem tots junts, de petits i de grans. Alguns van vindre abans i altres després.

FI!!!
Esther Garcia i Judit.V.

Valoració del curs

El curs ens ha passat molt ràpid ja que ha sigut molt fàcil i no hem tingut quasi deures, per als més intel·ligents com el Raimon, Adel, Pol, Nico, Martí i Andreu.

Però en fi ens ho hem passat molt bé perquè durant el curs hi ha hagut molts mots.

La professora és molt però que molt bona tot i que fa petons sense motiu i posa feina sense sentit

Hem fet les proves de la generalitat han sigut molt però que molt fàcils ja que només es tractava de posar creuetes, en general tot el curs ha sigut molt senzill. Lo pitjor que ha sigut era l’hora dels dictats o dels exàmens, que no callàvem ni sota l’aigua. Durant el curs hi ha hagut molts problemes però ara que ja s’acaba el curs quasi tots som molts amics i ens respectem.

Raimon, Pol i Adel 6è B

La nostra dedicatòria

Aquests anys a l’escola Pla de l’Avella han estat molt agradables i molt divertits. Hem aprés molt des de P3 fins a 6è. Hem tingut molta sort amb els professors tan bons que i amables que ens han tocat, espero que en el institut també siguin així. Els nostres companys de tota la vida han estat també uns bons amics.

Jaume Àlex 🙂

Final de primària!

Aquest any l’escola Pla de l’avellà ha sigut diferent, el curs és una mica més difícil, més deures i més exàmens perquè ens hem de preparar per 1º de la ESO, també hi ha hagut els exàmens de la generalitat de Catalunya però aquells eren bastant fàcils. Hi ha Hagut les últimes colònies de primària i són molt divertides.

Com que anem a 6è ens haurem de separar a final de curs hi ha hagut moltes sorpreses: una festa sorpresa, la festa de 6è del dissabte 18 de juny i encara queda l’últim dia L

Leine, Sita i Jud 6èB

Final de curs!

En aquest curs de sisè hem fet molts amics i també hem après moltes coses noves.

Hem après a compartir les coses com per exemple: la pista amb els nens més petits que nosaltres, compartir el material de classe amb tots els nens i nenes de classe.

El nostre curs ha millorat molt  la relació entre els companys i també amb els professor, gràcies a les classes que hem tingut en el primer, segon i tercer trimestres.

Els nostres amics de l’escola confien amb nosaltres i ens desitgem que tinguem molta sort.

Hem passat moltes proves en aquet curs i hem millorat les notes al llarg del curs.

Andy i Èric 6èB