La font

Avui, a la classe, a l’hora de tutoria, hem parlat d’un tema que per a mi és molt important :

L’he proposat jo. És que posin una altra font al pati de primària, perquè com podeu entendre, amb una font per 300 nens, es fan unes cues enormes; i si arribem tard a classe, els professors ens renyen i ens pregunten perquè arribem tard.
Jo, del que em queixo, és de que estem 10 minuts fent cua per només fer 2 glops d’aigua, i quan ja quasi ens toca, sona la sirena i pugem morts de set.
En Martí ens ha comentat que el delegat de la classe ho porti a la reunió, i que ho expliqui.
Jo crec que ens diran que no, perquè val diners i també perquè nosaltres, fa 2 anys, ho vam proposar i ningú no ens va fer ni cas.

Així que si esteu d’acord amb això, deixeu una queixa on posa “comentaris”.

MARC BADA
font

9 thoughts on “La font

1. marc bada

estic moltd’acord amb això, avera si l’escola ens fa cas d’una vegada, ja que és el nostre últim any a l’escola

2. Jaume S.

Marc, estic molt dacord amb tu i demano que posin una segona font per diferents motiu. Urgent!!! XD”

3. Alex

Si ho posen fem una festa ( és broma ); espero que la posin però tothom voldrà anar a la nova i passarà lo mateix però en la que posin.

4. Aurora mare d' en marc

Es una molt bona idea, si l’escola creu que aquest any no pot ser,que pensi que queden molts anys d’escola,i que molts alumnes hauran de passar per ella.