* ROBBY, PATCH and CHEEKY MONKEY

dsc03228.JPG

Són els titelles protagonistes de les aventures que passen a l’aula d’anglès d’Ed. Infantil. Comencen saludant a tots els nens i les nenes i acaben acomiadant-se de tothom, confiant que s’ho hagin passat bé i esperant, amb il.lusió,  tornar a estar junts el proper  dia.

Aquests personatges estan presents en els contes, en les cançons, en els DVDs, en els jocs d’ordinador…

Després d’un any de convivència amb el Patch, el Robby i el Cheeky Monkey cada infant de P-4 ja se sent prou segur per triar el titella que més li agrada, posar-se’l a la ma  i saludar a la resta de companys, tot cantant una cançó. Cada dia ho fa un nen o una nena diferent. Els de P-5 també realitzen aquesta rutina i, per suposat, amb molta més soltura.

L’escola fa servir l’editorial Macmillan per l’aprenentage de l’anglès. Vull expressar el meu agraïment per tot el material que ens facilita i que està present a  l’aula.

Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a * ROBBY, PATCH and CHEEKY MONKEY

1. Olga diu:

Araceli la carpeta es porta avui al cole?

2. abertra8 diu:

The folder is at home for 7 days. Please, bring the folder to school on Thursday (és a dir, demà). Bye!