Auxiliar de conversa

Aquest curs tenim la sort de poder comptar amb l’ajuda d’una auxiliar de conversa, la Rosie, gràcies a què el Departament d’Educació ofereix auxiliars de conversa a l’abast dels centres educatius per tal de donar impuls a un Projecte Lingüístic Plurilingüe.

La tasca de la Rosie és la de donar suport a les activitats programades per les mestres d’anglès de Cicle Mitjà i Superior, amb un objectiu principal: el desenvolupament de les competències comunicatives i lingüístiques de l’alumnat. L’auxiliar de conversa esdevé un model lingüístic per als infants de l’escola i és una valuosa font de coneixements pel que fa a la cultura i les tradicions d’Anglaterra.

Creiem que tota la comunitat educativa entendrà els avantatges que suposa tenir un auxiliar de conversa al nostre centre i que valorarà positivament els beneficis que comporta als alumnes de l’escola.

A continuació podeu veure una petita presentació de la nostra estimada Auxiliar de Conversa, la Rosie Walton.