* LET’S TAKE THE REGISTER

ANEM A PASSAR LLISTA

A l’aula d’anglès d’Ed. Infantil, després de saludar-nos, fem la rutina de passar llista. A la classe hi ha uns plafons amb els noms  i les fotos de tots els nens i les nenes de P-3, P-4 i P-5. La mestra passa llista i els infants responen amb missatges progressivament més elaborats.

– Hello (Marc) / Good morning (Asmae) / (Jose), where are you?

– Hello/ Good morning/  Here I am / Here I am, hello to you

Quan un alunme o una alumna no hi és la mestra pregunta:

– Where is (Natalia)?

La canalla respon:

– (Natalia) is at home

S’enganxa un distintiu d’una casa al nom del nen o nena que no hi sigui.

dsc03213.JPG

Cada dia hi ha un encarregat de comptar. Si és de P-4 compta quans nens i nenes falten i enganxa el distintiu al número corresponent. La canalla es veu amb la necessitat d’aprendre a comptar en anglès per tal de poder assumir la tasca.

dsc03212.JPG

L’encarregat de P-5 , ademés, compta tots els que som a classe.

Cal dir que a l’aula d’anglès sempre es treballa amb mig grup. El màxim d’alumnes que hi ha és 13. Això afavoreix la participació i l’atenció individualitzada. Tota la canalla participa; el que varia és l’ajut que cadascú necessita de la mestra

Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.