Archive for 26 abril 2011

Grans Resultats a “The FONIX” 2011 !! Felicitats !!

Hello, Escola Splai’s students !

fonix

Ja tenim els resultats del concurs d’expressió escrita en anglès “THE FONIX”. Els nostres alumnes han realitzat un molt bon examen i cal escriure’ls unes línies al bloc per agrair el seu esforç i el seu entusiasme per l’anglès:

– Juan Garrido Moreno (6th grade) — 114 points

– Diego Ontiveros Cruz (6th grade) — 72 points

Cal destacar que en Juan ha obtingut la nota de tota Catalunya i s’ha classificat per a la fase final !!

En Diego ha quedat en 50è lloc entre els més de 104 participants a la província de Barcelona.

Si voleu consultar la classificació sencera podeu fer clic als següents enllaços:

– Classificació 6è de primaria

– Classificació 5è de primària

Moltes felicitats a tots dos per l’esforç i que sapigueu que el vostre mestre d’anglès està molt content 😀 amb vosaltres i amb la vostra bona disposició per l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Oscar

Listen and click on the correct places (5th grade)

Hello 5th grade boys and girls!

Listen carefully to the description of a place and click on the correct image!

Try to do them all correctly and tell me the results in a comment!

Ex: I’ve got _____ places correct.

places-listening

Learn the places in a town (5th grade)

Hi, 5th grade children !

Click on the different places in the town and listen to the pronunciation of each place. Then, press the NEXT button and try to put the places correctly in the town !

Tell me in a comment your results !

Ex: I placed _______ places correctly.

places-in-town