SORTIDA AL PONI CLUB

Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem anat d’excursió al Poni Club, de Sant Just Desvern.

Hem fet diferents activitats: des de visitar les instal·lacions fins a pentinar als ponis. En el següent vídeo podreu veure com hem gaudit!

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

DIADA DE SANT JORDI

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi.

Hem fet punts de llibre, hem explicat el conte i, fins i tot, ens hem atrevit a fer una petita representació d’una manera una mica diferent. Hem sigut Sant Jordi i Santa Jordina; reis i reines; prínceps i princeses; gent del poble i, fins i tot, dracs i dragones que feien molta por!  Ens ho hem passat d’allò més bé i hem après moltes coses noves.

TITELLES (MUSE)

Els nens i nenes de P5 i 1r hem pogut gaudir de l’obra de titelles LA BLANCA TÉ UN ESTEL de la mà de l’Albert, el nostre mestre de MUSE. Hem gaudit molt!

Setmana cultural: Cinema

Aquesta setmana hem fet la setmana cultural a l’escola i aquest any el tema escollit ha estat el cinema. Aprofitant l’ocasió els nens i nenes d’infantil hem preparat un cinema a l’escola molt especial.

Els nens i nenes de P3 van fer unes bosses per les crispetes molt maques, els nens i nenes de P4 van crear unes entrades de cinema plenes de colors i, per últim, els alumnes de P5 van crear un cinema a l’aula.

Dijous vàrem poder gaudir plegats d’una sessió de cinema a la que no li faltava cap detall!

Ha estat una experiència maquíssima!

Publicat dins de GENERAL, P-3, P-4, P-5, SETMANA CULTURAL | Deixa un comentari

SORTIDA SAT : TERRA DE DRACS

Avui els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat a veure al S.A.T l’obra de teatre TERRA DE DRACS. Ens han explicat moltes històries de dracs: dracs que van amb patinet, dracs que feien música amb els cabells i, fins i tot, la llegenda de Sant Jordi. Hem gaudit molt de la funció, us recomanem famílies que aneu a veure-la!

HA ARRIBAT LA PRIMAVERA

Amb l’arribada de la primavera la classe dels llops i les llobes s’ha omplert de vida.

Alguns nens i nenes han anat portant diferents tipus de plantetes. Tenim cactus amb i sense punxes, geranis, clavells, margarides, heures, maduixeres i, fins i tot, menta!

Avui hem escollit la planta que més ens agrada i hem intentat reproduir-la amb pintura. HA ESTAT MOLT DIVERTIT!

LA VELLA QUARESMA

La Vella Quaresma va arribar a l’escola. Durant sis setmanes vam anar cada divendres a llegir la carta que ens arribava i de passada, rebre el petit regal que ens deixava.

L’últim dia ens va portar ous de xocolata i plomes que vam fer servir per decorar la nostra mona, que més tard ens vam menjar tots junts.

ANEM A L’ABACUS

Durant el mes de febrer els nens i les nenes de la classe de p5 vàrem anar a visitar una botiga del nostre barri. Aquest curs hem visitat la llibreria papereria Abacus. Allà vàrem conèixer la botiga i sobretot el munt de llibres que té disponibles i vàrem fer una manualitat molt divertida!

CARNESTOLTES

Carnestoltes ha arribat i la disbauxa ha començat. Carnestoltes va arribar i una consigna, cada dia, ens va encomanar.

El dijous llarder vam esmorzar tots junts pa amb botifarra d’ou.

El divendres vàrem celebrar carnaval tots junts fent un esmorzar disfressat. Tots els nens i nenes vam portar una disfressa i vàrem passar un dia d’allò més divertit.

INAGURACIÓ DEL PATI

Aquest curs hem tingut molta sort i els nens i nenes d’Educació Infantil hem inaugurat el pati nou. Ens ha fet molta il·lusió i ens ho hem passat d’allò més bé amb els nous jocs de pati.