QUÈ SABEM DELS NOMBRES A P5?

CADA DIA EN ARRIBAR A L’ESCOLA ENS DIEM BON DIA. AQUESTA RUTINA D’HABILITAT SOCIAL ENS HA POSSIBILITAT PARLAR DELS NÚMEROS.

MIREU QUE BÉ TREBALLEN EN GRUP!

Per veure la resta de les fotografies podeu fer CLICK AQUÍ

A P5 TREBALLEM AMB LA CINTA MÈTRICA

HEU PORTAT DE CASA INFORMACIÓ MOLT INTERESSANT SOBRE ELS HÀMSTERS I HEM TINGUT L’OPORTUNITAT DE COMENÇAR UN TREBALL SOBRE LA MESURA.

Per veure el recull de fotografies podeu fer CLICK AQUÍ

LA CLASSE DE P5

EN AQUESTS PRIMERS D’ESCOLA ENS HEM ANAT CONEIXENT I HEM PARLAT DE MOLTES COSES INTERESSANTS. UNA D’ELLES HA ESTAT EL NOM DE LA CLASSE.

A P5 SOM… ELS HÀMSTERS!

Els primers dies dels nens i nenes de P4

Benvolgudes famílies!

Voldría compartir amb vosaltres els primers dies a l’escola dels alumnes de P4, a hores d’ara ja coneguts com la classe dels taurons.

En aquesta entrada podreu observar una pinzellada d’aquestes primeres setmanes…

En primer lloc apareixen ells/es, els protagonistes, els grup classe de P4; la realització del seu primer dibuix de P4; l’elecció del nom de la classe; el racó del PROJECTE on anem posant dia a dia nova informació i material; la creació del cartell dels taurons; decorant amb una plàstica un tauró que ens ha portat una alumna; treballant les parts del cos humà de manera vivencial arran del poema anomenat “El cos” d’en Joan Amades; TREBALLS D’AULA diversos (pintura, punxant dibuixos…); TREBALL SISTEMÀTIC: llengua i matemàtiques, a partir de material divers i manipulatiu; també hem començat amb la llibreta, on aprendrem cada setmana a escriure noves paraules, experimentant l’estació de la tardor a partir de plàstiques, material didàctic per tal de treballar vocabulari i el racó de la tardor per poder experimentar i manipular amb fruits,fulles,contes…; i també, l’anglès, el qual l’hem encetat amb cançons que anem practicant diàriament per tal d’anar interioritzant nous conceptes de mica en mica.

Doncs bé, aquest seria el recull d’algunes de les activitats que hem anat fent fins ara. Ens faltarà presentar-vos més endavant els AMBIENTS, un cop els posem en marxa juntament amb P3 i P5.

Per veure totes les fotos cliqueu a sobre de la imatge anterior

Publicat dins de GENERAL, P-4 | Deixa un comentari

Els primers dies dels nens i nenes de P3

Volem compartir amb vosaltres un muntatge fotogràfic  amb un recull de moments dels primers dies d’escola dels nens i nenes de la classe de P3.

Han estat uns dies plens d’emocions i molts descobriments: companys i companyes noves, una classe nova, unes mestres noves, un pati nou, un menjador nou… Alguna estoneta hem estat una mica tristos, però també hem jugat molt i ens ho hem passat d’allò més bé!!!

Després de fer un primer contacte amb l’escola també hem pogut escollir un nom per la nostra classe entre tots els alumnes de P3. Primer, vam fer una pluja d’idees, més endavant una votació…. I  dels quatre noms més votats finalment va sortir…………..

LA CLASSE DE LES LLEONES I ELS LLEONS!!!!!!!!!!!

Per veure totes les fotos CLIQUEU AQUÍ

ESTIU (P-3)

El passat dimecres dia 20 de juny tots els nens i nenes d’Educació Infantil vàrem celebrar la festa de l’estiu! Vam jugar a mullar-nos entre nosaltres amb xeringues, cubells, gots… Va ser molt divertit!!! I, a l’acabar, ens vam menjar un gelat de gel prenent el sol asseguts a les tovalloles.

PROTAGONISTES (P-3)

Cada setmana un dels nens i nenes de la classe dels Colors ha sigut el protagonista de la setmana i ha portat de casa un conte, una joguina, una foto… i ho ha compartit amb la resta dels companys i companyes, així ens hem conegut una mica més!!!

ANIVERSARIS (P-3)

En el següent vídeo podreu veure la celebració dels aniversaris dels nens i nenes de la classe dels Colors. Ens posem la corona, cantem la cançó d’aniversari, ens estirem de les orelles i ens ho passem d’allò més bé jugant tots junts!!!

Publicat dins de GENERAL, P-3 | Deixa un comentari

Cercant els tresors pirates! (P-5)

De bon matí la classe de P5 ens hem trobat amb una gran sorpresa… la classe estava molt desendreçada!! Dins d’aquest desastre hem trobat una carta d’una pirata que es deia Black Sam que ens explicava que a la nostra escola hi havien dos tresors amagats.

No hem trigat gaire a posar-nos el nostre equipament pirata i sortir a la recerca, voleu saber que va passar?

Vàrem de fer dos equips un el grup de les estrelles i l’altre els dels cors així buscaríem més ràpidament. Ens vam recórrer tota l’escola amunt i avall, vàrem buscar pistes a la biblioteca, l’hort, la classe de música, P3, P4…. vam pujar i baixar molts cops les escales!

Però cada pista que trobarem ens apropava més als nostres tresors, fins que finalment després de molt pensar, debatre, preguntar, pujar i baixar vam completar els mapes i vàrem trobar els nostres tresors!

Eren dos cofres plens de monedes de xocolata!

Hem pogut demostrar que són uns grans pirates i llops i llobes de mar ! aarrggghhh

Publicat dins de GENERAL, P-5, PROJECTES | Deixa un comentari

ELS NOSTRES VAIXELLS PIRATES! (P5)

Els nens i nenes de p5 vàrem fer a casa amb l’ajuda de les famílies un autèntic vaixell pirata. Volíem provar si eren capaços de surar com un autèntic vaixell. Avui després de molt esperar i fer hipòtesis per fi els hem posat a prova.
Voleu saber que va passar?

Publicat dins de GENERAL, P-5, PROJECTES | Deixa un comentari