ESTIU (P-3)

El passat dimecres dia 20 de juny tots els nens i nenes d’Educació Infantil vàrem celebrar la festa de l’estiu! Vam jugar a mullar-nos entre nosaltres amb xeringues, cubells, gots… Va ser molt divertit!!! I, a l’acabar, ens vam menjar un gelat de gel prenent el sol asseguts a les tovalloles.

PROTAGONISTES (P-3)

Cada setmana un dels nens i nenes de la classe dels Colors ha sigut el protagonista de la setmana i ha portat de casa un conte, una joguina, una foto… i ho ha compartit amb la resta dels companys i companyes, així ens hem conegut una mica més!!!

ANIVERSARIS (P-3)

En el següent vídeo podreu veure la celebració dels aniversaris dels nens i nenes de la classe dels Colors. Ens posem la corona, cantem la cançó d’aniversari, ens estirem de les orelles i ens ho passem d’allò més bé jugant tots junts!!!

Publicat dins de GENERAL, P-3 | Deixa un comentari

Cercant els tresors pirates! (P-5)

De bon matí la classe de P5 ens hem trobat amb una gran sorpresa… la classe estava molt desendreçada!! Dins d’aquest desastre hem trobat una carta d’una pirata que es deia Black Sam que ens explicava que a la nostra escola hi havien dos tresors amagats.

No hem trigat gaire a posar-nos el nostre equipament pirata i sortir a la recerca, voleu saber que va passar?

Vàrem de fer dos equips un el grup de les estrelles i l’altre els dels cors així buscaríem més ràpidament. Ens vam recórrer tota l’escola amunt i avall, vàrem buscar pistes a la biblioteca, l’hort, la classe de música, P3, P4…. vam pujar i baixar molts cops les escales!

Però cada pista que trobarem ens apropava més als nostres tresors, fins que finalment després de molt pensar, debatre, preguntar, pujar i baixar vam completar els mapes i vàrem trobar els nostres tresors!

Eren dos cofres plens de monedes de xocolata!

Hem pogut demostrar que són uns grans pirates i llops i llobes de mar ! aarrggghhh

Publicat dins de GENERAL, P-5, PROJECTES | Deixa un comentari

ELS NOSTRES VAIXELLS PIRATES! (P5)

Els nens i nenes de p5 vàrem fer a casa amb l’ajuda de les famílies un autèntic vaixell pirata. Volíem provar si eren capaços de surar com un autèntic vaixell. Avui després de molt esperar i fer hipòtesis per fi els hem posat a prova.
Voleu saber que va passar?

Escuma (P5)

Els nens i nenes de P5 volíem saber com era el mar on navegaven els pirates. Hem pogut observar que, quan hi ha tempesta, al mar es fan grans onades que a vegades topen contra les pedres de la costa o els vaixells i fan escuma a l’aigua. Fent servir escuma d’afaitar i una mica de pintura hem creat el nostre propi mar mogut! Ha estat molt divertit 🙂

JOC PERDUT

Els nens i nenes de la classe de P5 hem anat a la seu del Districte, juntament amb altres escoles del barri, a jugar a uns jocs molts especials.

Imatge de previsualització de YouTube

Hem jugat a 4 jocs: el Tortell, Pomes del pomer, el Semàfor i les Formes de caminar . Desprès ens han ensenyat  un joc nou!
Famílies els nens i nenes estaran encantats de ensenyar-vos els jocs. US ANIMEM A JUGAR PLEGATS!!

SORTIDA AL PONI CLUB

Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem anat d’excursió al Poni Club, de Sant Just Desvern.

Hem fet diferents activitats: des de visitar les instal·lacions fins a pentinar als ponis. En el següent vídeo podreu veure com hem gaudit!

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de GENERAL, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari

DIADA DE SANT JORDI

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi.

Hem fet punts de llibre, hem explicat el conte i, fins i tot, ens hem atrevit a fer una petita representació d’una manera una mica diferent. Hem sigut Sant Jordi i Santa Jordina; reis i reines; prínceps i princeses; gent del poble i, fins i tot, dracs i dragones que feien molta por!  Ens ho hem passat d’allò més bé i hem après moltes coses noves.

TITELLES (MUSE)

Els nens i nenes de P5 i 1r hem pogut gaudir de l’obra de titelles LA BLANCA TÉ UN ESTEL de la mà de l’Albert, el nostre mestre de MUSE. Hem gaudit molt!