Daily Archives: 17 desembre 2009

LA MEVA ESCOLA D’ EQUADOR. GAUNER

El meu instintut és molt maco perquè és gran, i té molts alumnes que són bons amics i també s’aprén molt. Té una pista de futbol i una de bàsquet i dos pistes més. També té un bar per quan els alumnes sorten al patì .
Les professores són molt bones perquè t’expliquen el que no entens,
Casa meva estava molt lluny del meu col·legi que es deia “JOSE MARIA VELASCO IBARRA”
A l’escola d’ equador només s’estudiava fins a la 1h 30

GAUNER

la meva escola a cuba .**Yarelis**

La meva escola a Cuba es diu Manuel Bisbé Alberni i és molt bonica. Hi ha moltes classes pels alumnes, quan arribem a l’ escola a les 7:45am ens quedem al carrer uns minuts fins que la directora diu que es pot entrar. Quan entrem a l’escola anem al pati i cantem l’himne nacional de cuba i saludem la bandera. Després anem a la nostra l’aula i fem les classes. A la meva escola es va amb uniforme de color groc. Se surt al pati a les 10:30am, pots anar a qualsevol dels tres patis que hi ha i pots jugar a pilota, futbol, basquet, a bales, a corda, o pots portar joguines de casa per jugar amb les teves amigues. Hi ha altres jocs com les “yaquis” o les cartes. Abans de sortir al pati feien tres classes, després del pati feien les altres classes fins a l’hora d’esmorzar. A aquesta hora d’esmorzar podiem anar a la biblioteca a mirar les noticies de la tele o a llegir. Nosaltres feien classes com mates, castellà, anglès informàtica, educació física, història, biologia, etc. Quan treballaven a classes no es podia parlar perquè els professors s’enfadaven, i quan arribava la profe d’anglès havia que aixecar-se i posar-se bé l’uniforme i seure quan ella ho demanès.
A mi agrada més la meva escola de Cuba perquè és molt bonica i molt més gran que aquesta.
n51999103732_2883