Adriana i Daniela
17 febrer 2011Hola sóc l’ Adriana vaig a descriure a la Daniela una companya que va arribar a l’escola aquest any com una nena desconeguda però jo i la meva companya Alba la vam adoptar com la nova millor amiga de la panda amigues per sempre. Ella té 12 anys, va néixer a Bolívia el 3 de Febrer en el 1999. La Daniela és una nena alta, amb els ulls de color marró claret, el seu cabell és castany fosc i arissat. Li agraden els llibres d’amor d’intriga i a vegades de misteri. També li agraden tota classe de pel·lícules però les que més li agraden són de romans, humor i de terror. Daniela és una nena molt llesta amb dues notes altes. Ella de major vol ser alguna cosa relacionat amb l’art o musica o també ser periodista. En conclusió és una nena molt bona.
Hola em dic Daniela i vaig a descriure a la meva companya, que a més a més és una de les meves millors amigues: l’Adriana .
Ella té 12 anys i el seu aniversari és el 28 de gener. L’Adriana és mitjana alta, té els ulls de color marró fosc, els cabells llisos, llargs i negres… Té una bona personalitat, és alegre, divertida, responsable… per això també es una de les meves millors amigues. L’Adriana és també una nena estudiosa, li agrada llegir, sobretot els llibres de: intriga, amor,etc
Diu que li agradaria ser científica perquè li agrada la ciència, fer experiments i tot això, o també diu que pot ser estudiarà medicina perquè li agradaria ajudar a la gent. Ella no podrà estudiar en cap institut d’Espanya perquè quan acabin les classes se n’anirà al seu país Equador. Per això les seves amigues estem molt tristes.
Ens ha agradat molt fer aquestes entrevistes i esperem que ha vosaltres també us hagi agradat.
Hola soc la Adriana a enviar aquet article per que soc la creadora de aquesta entrevista.
Adeuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!