Cantates de 3r

Ahir dilluns 11 i avui dimarts 12 de juny hem fet les cantates de 3r al Roure.

Aquest any ha tocat La cantata del follet valent.

Ahir va actuar 3rB amb nens  i nenes de l’Escola Pere Calders, i avui, els de 3rA ho han fet amb nens i nenes de l’Escola Polinyà i Pere Calders.

En total 118 alumnes de 3r de primària del poble han fet la cantata plegats.

És una experiència molt gratificant, que recordaran tota la seva vida. A més, ha sortit molt bé, ja que els cantaires han estat a l’alçada, i les crítiques del públic han sigut molt positives.

Ens veiem l’any vinent amb altres propostes.

Cantània 2018

Ahir divendres 8 de juny l’alumnat de 5è va fer la Cantània a l’Auditori. Va ser tot un èxit, tant per la interpretació per part dels nens i les nenes com per la presència de les famílies.

Moltes felicitats als protagonistes, els nens i les nenes, que amb el seu esforç als assajos que fem des de novembre, han pogut realitzar amb èxit aquesta tasca col·lectiva i complexa. Us  serveix d’exemple per a la vida, que, amb esforç, dedicació i tenacitat, podeu aconseguir tot allò que us proposeu.

I moltes gràcies a les famílies. Sense el vostre suport i recolzament aquest projecte no tindria sentit.

Dansem 2018

Ahir  l’alumnat de 1r i 2n van ballar el Dansem d’enguany al camp de futbol municipal, juntament amb l’alumnat de les escoles Pere Calders i Polinyà.

Va ser tot un èxit tant en la implicació i l’esforç dels nens i nenes com en l’assistència del públic, que un any més, va omplir les grades del camp.

Si vau venir esperem que us agradés, i si no, aquí teniu un recull de fotos:

Dia de la música 2017

Avui hem celebrat el Dia de la música a l’escola. Aquest any hem cantat tots, en dos torns, la cantata Rebel·lió a la cuina.

Ens ha acompanyat el pianista Roc Sala, i una orquestra d’estris de cuina, composada per alguns nens de 6è.

Ha sigut un gran èxit. Esperem tornar l’any vinent amb més sorpreses.

Gràcies a l’AMPA per la seva col·laboració.

Aquí podeu veure un reportatge de fotos i els vídeos de l’espectacle:

Benvinguts al nou curs

Hola, ja estem de nou a l’escola. Espero que us hagi anat molt bé les vacances a tots i totes.

Tenim molts projectes aquest curs 2017-18 a l’àrea d’educació musical per a tots els cursos.

Durant el primer trimestre, pel dia de la música, farem una cantata a nivell de tota l’escola. La cantata es diu Rebel·lió a la cuina, d’Antoni Miralpeix. Al final del trimestre, com cada any, farem el festival de Nadal.

1r i 2n, com l’any passat, aniran el 24 d’abril al Camp de futbol municipal a ballar danses, juntament amb l’alumnat de les altres escoles del poble.

3r farà una cantata al Roure, també amb les altres escoles. Serà els dies 11 i 12 de juny.

4t i 6è durant el segon trimestres faran uns treballs en grup. 4t una webquest i 6è uns treballs multimèdia.

I 5è, com cada any participarà en la Cantània. Serà el dia 8 de juny a les 20 h.

Esperem que sigui un curs molt i molt musical.

Bones vacances

Us desitgem un molt bon estiu. Que recarregueu les bateries i, si és possible, que hi hagi una mica de música: algun concert, alguna cançoneta amb la flauta o cantada…

Fins el setembre.

Cantània 5è

El passat dimecres 14 juny, a les 8 de la tarda l’alumnat de 5è va actuar a l’Auditori de Barcelona a la Cantània d’enguany.

Mesos de preparació i esforç van donar els seus fruits: molta emoció, molta satisfacció i moltes felicitacions per tots.

Un altre any més ha sigut un èxit i des de l’escola seguirem recoltzant aquest projecte maravellós.

Cantata 3r

El dimecres 7 i dijous 8 de juny passat, l’alumnat de 3r va interpretar la Cantata del Nen trapella al Roure, juntament amb nens i nenes de l’escola Pere Calders i Polinyà.

Va ser tot un èxit per part de l’alumnat i per l’assistència del públic, així com pel fet de fer-ho en el Roure, amb unes instal·lacions molt millors que les del Centre Cívic, que era on ho feiem fins ara.

El i les mestres de música de les tres escoles estem molt contents del resultat i esperem que surti igual o millor l’any vinent.

Si algun pare o mare té algun vídeo del segon dia i ens ho pot passar, estarem molt agraïts. Aquí teniu una selecció de fotos i vídeos que tenim dels dos dies:

Dansem a Polinyà

El passat dijous 20 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n van ballar a la tercera edició del “Dansem a Polinyà”. Ens va fer un temps molt bo i les danses van sortir d’allò més bé. Aquí teniu un recull de les fotos:

Projectes multimèdia 6è

Durant aquest trimestre, l’alumnat de 6è han estat treballant en uns projectes multimèdia consistents en fer anuncis de ràdio on la música (que ells s’inventaven) tingués un paper important. Aquí teniu el resultat: