Dansem a Polinyà

El passat dijous 20 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n van ballar a la tercera edició del “Dansem a Polinyà”. Ens va fer un temps molt bo i les danses van sortir d’allò més bé. Aquí teniu un recull de les fotos:

Projectes multimèdia 6è

Durant aquest trimestre, l’alumnat de 6è han estat treballant en uns projectes multimèdia consistents en fer anuncis de ràdio on la música (que ells s’inventaven) tingués un paper important. Aquí teniu el resultat:

Dia de la música

Demà divendres 18 de novembre celebrarem a l’escola el Dia de la música. Tot i que oficialment és el proper dimarts, dia de Santa Cecília, nosaltres a l’escola ens adelantem i ho farem d’una manera molt especial i diferent a com ho fem cada any.

Vindran a l’escola un grup de músics excepcionals, que ens faran tres espectacles, perquè puguin gaudir tots els nens i les nenes de l’escola. Aques grup seran els BCN Sax quartet. Com diu el seu nom, un quartet de saxos.

A primera hora del matí, per l’alumnat d’infantil presentaran l’espectacle Saxolandia. Després del pati, per l’alumnat de 1r, 2n i 3r , La caixa màgica. I per últim, a la tarda, per l’alumnat de 4t, 5è i 6è Tarda de cinema.

Segur que ens ho passarem molt bé!!

Benvinguts al nou curs 2016-17

Hola a tots!!

Benvinguts un any més, (i ja son 10!!!), al blog d’educació musical de l’Escola Roser Capdevila de Polinyà.

Amb les forces renovades encetem un curs nou, amb molts projectes al cap i molta il·lusió, per seguir millorant i aportant des de l’àrea de música, tot allò que sabem perquè els nostres nens i nenes tinguin una formació i un creixement personal el més complert possible.

La primera data que heu d’anotar és la de la Cantània. L’alumnat de 5è participarà aquest any el dia 14 de juny, a les 20 h.

Us aniré informant des d’aquest blog dels següents aconteixements.

Una salutació.

Bones vacances

Després d’un altre any ple de música, us desitjo que descanseu molt, i que passeu un estiu molt musical. Recordeu els flautistes que teniu alguns vídeos a les pestanyes dels vostres cursos perquè practiqueu una miqueta. Ens retrobem al setembre amb noves propostes musicals. Bon estiu!!