Bones vacances

Us desitgem un molt bon estiu. Que recarregueu les bateries i, si és possible, que hi hagi una mica de música: algun concert, alguna cançoneta amb la flauta o cantada…

Fins el setembre.

Cantània 5è

El passat dimecres 14 juny, a les 8 de la tarda l’alumnat de 5è va actuar a l’Auditori de Barcelona a la Cantània d’enguany.

Mesos de preparació i esforç van donar els seus fruits: molta emoció, molta satisfacció i moltes felicitacions per tots.

Un altre any més ha sigut un èxit i des de l’escola seguirem recoltzant aquest projecte maravellós.

Cantata 3r

El dimecres 7 i dijous 8 de juny passat, l’alumnat de 3r va interpretar la Cantata del Nen trapella al Roure, juntament amb nens i nenes de l’escola Pere Calders i Polinyà.

Va ser tot un èxit per part de l’alumnat i per l’assistència del públic, així com pel fet de fer-ho en el Roure, amb unes instal·lacions molt millors que les del Centre Cívic, que era on ho feiem fins ara.

El i les mestres de música de les tres escoles estem molt contents del resultat i esperem que surti igual o millor l’any vinent.

Si algun pare o mare té algun vídeo del segon dia i ens ho pot passar, estarem molt agraïts. Aquí teniu una selecció de fotos i vídeos que tenim dels dos dies:

Dansem a Polinyà

El passat dijous 20 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n van ballar a la tercera edició del “Dansem a Polinyà”. Ens va fer un temps molt bo i les danses van sortir d’allò més bé. Aquí teniu un recull de les fotos:

Projectes multimèdia 6è

Durant aquest trimestre, l’alumnat de 6è han estat treballant en uns projectes multimèdia consistents en fer anuncis de ràdio on la música (que ells s’inventaven) tingués un paper important. Aquí teniu el resultat:

Dia de la música

Demà divendres 18 de novembre celebrarem a l’escola el Dia de la música. Tot i que oficialment és el proper dimarts, dia de Santa Cecília, nosaltres a l’escola ens adelantem i ho farem d’una manera molt especial i diferent a com ho fem cada any.

Vindran a l’escola un grup de músics excepcionals, que ens faran tres espectacles, perquè puguin gaudir tots els nens i les nenes de l’escola. Aques grup seran els BCN Sax quartet. Com diu el seu nom, un quartet de saxos.

A primera hora del matí, per l’alumnat d’infantil presentaran l’espectacle Saxolandia. Després del pati, per l’alumnat de 1r, 2n i 3r , La caixa màgica. I per últim, a la tarda, per l’alumnat de 4t, 5è i 6è Tarda de cinema.

Segur que ens ho passarem molt bé!!

Benvinguts al nou curs 2016-17

Hola a tots!!

Benvinguts un any més, (i ja son 10!!!), al blog d’educació musical de l’Escola Roser Capdevila de Polinyà.

Amb les forces renovades encetem un curs nou, amb molts projectes al cap i molta il·lusió, per seguir millorant i aportant des de l’àrea de música, tot allò que sabem perquè els nostres nens i nenes tinguin una formació i un creixement personal el més complert possible.

La primera data que heu d’anotar és la de la Cantània. L’alumnat de 5è participarà aquest any el dia 14 de juny, a les 20 h.

Us aniré informant des d’aquest blog dels següents aconteixements.

Una salutació.