Tot el cicle

APRENEM ELS ESCACS

Aquest curs hem introduït els escacs en horari lectiu al cicle inicial, amb la finalitat d’utilitzar aquest joc com a eina educativa. De fet, hi ha directrius i declaracions a favor de la introducció dels escacs a l’escola per part de diversos parlaments: català, espanyol i europeu. Amb els escacs podem desenvolupar diverses habilitats cognitives i socials, millorar el rendiment acadèmic dels alumnes, educar en valors i, sobretot, aprendre a observar i pensar abans d’actuar.

TALLERS DE HALLOWEEN

El passat dimarts, 31 d’octubre a la tarda els alumnes de Cicle Inicial vam fer tallers de manualitats relacionades amb Halloween.

En vam fer sis de diferents: eriçons amb cartolines i llana, aranyes amb pals de fusta, llana i plastilina, bruixes amb cartolines i gomets, carbasses amb cartolines de colors, vampirs amb rotlles de paper higiènic i fantasmes amb gots de poliuretà.

Una tarda fantasmagòrica on ens ho vam passar molt bé.

Ja sabeu… Truco o trato? Ja, ja, ja.

LA TARDOR

A Cicle Inicial ha arribat la tardor!! A l’escola, portem unes setmanes decorant el nostre passadís i ambientant-lo en aquesta estació de l’any tan bonica i que tant ens agrada.

Aquí teniu algunes de les activitats que hem fet. No calen paraules, oi?? 😉

IMG_2017-10-27_14-10-22 IMG_2017-10-27_14-16-24 IMG_2017-10-27_14-12-36 IMG_2017-10-26_22-11-19

EL CIRC

Estimades famílies,

els nens i nenes de Cicle Inicial hem començat el nou curs amb molta il·lusió i hem tingut, amb l’ajuda de les mestres, una idea fantàstica. Voleu saber quina ha estat? 😀

Doncs hem pensat que seria una molt bona idea treballar i aprendre coses sobre el CIRC. Algunes de les coses que ens hem preguntat han estat les següents: com és per dins, com es pot muntar una carpa de circ, quins són els seus treballadors, a on viuen quan estan treballant en el circ, quins tipus d’animals hi podem trobar, com viuen, entre d’altres preguntes que mica en mica haurem d’anar investigant.

Hem començat aquest nou projecte, decorant les nostres classes amb alguns dels elements propis del circ com per exemple: pallassos, malabaristes, mags, domadors, ballarins/es, trapezistes… I us podem dir que ens està quedant tot molt molt bonic, jejeje!! 😉

Ens espera un curs ple de sorpreses, de màgia i de il·lusió. Ens voleu acompanyar?

el circ