31 d’OCTUBRE DE 2018

Avui ha sigut un dia especial, com que  no hem pogut fer la castanyada, els nens i nenes de la classe de tercer ens hem passat el matí fent ninotets amb castanyes i decorant la classe de HALOWEEN. També hem començat a veure la pel·lícula “ Coco” que és la història d’un nen mexicà i està inspirada en el dia dels difunts.

Aquí us deixem alguna foto de les nostres creacions.

Classe de 3r

LA CASTANYADA

Hola a tots , el dia 7 de novembre es va celebrar la castanyada i els alumnes de 6è vam anar a buscar els nostres avis castanyers,  perquè així animessin una mica la festa. Ells  van anar a buscar les castanyes a cada classe per poder-les coure i a la tarda donar-les a tota la gent que en volgués.

Després, a les 15:00h,  van anar a buscar les paperines per poder ficar les castanyes a dins. I quan tothom va sortir al pati van ballar amb els alumnes i famílies la cançó Marrameu Torra Castanyes.

Quan es va acabar van repartir les castanyes als alumnes i famílies, també van repartir panellets. Després van jugar amb els nens i van explicar més històries i a les 16:30 van marxar cap a al muntanya .

Alumnes de 6è

PANELLETS I RECITAL DE POEMES I CANÇONS DE TARDOR

Ahir vam celebrar un bonic dia de tardor elaborant panellets i fent un recital de cançons, poemes i rodolins de tardor a Sant Genís.

A continuació podeu veure la recepta que ens han escrit els alumnes de cicle superior, així com les fotografies de les dues activitats que vam fer.