EDUCACIÓ FÍSICA AMB FAMÍLIES

Una vegada més ens hem anat trobant al pavelló per fer Educació Física amb famílies i així passar plegats una estona ben entretinguda. Hem fet molts jocs diversos i hem rigut molt veient els pares i mares empaitar els seus fills, jugar amb pilotes o fer el gran joc del cementiri. Gràcies per la vostra participació. Aquí us deixem un resum fotogràfic. A gaudir-lo.

SE BUSCAN VALIENTES!

Aquests últims dies d’escola els nens i nenes de 2n hem passat per les aules a explicar el perquè és important ser valents i expressar el que ens passa i sobretot ser capaços d’aturar les injustícies que veiem. Hem de tractar els altres com ens agradaria que ens tractessin a nosaltres!. Aquest és el nostre missatge de final de curs. SIGUEU VALENTS, EXPRESSEU QUÈ US PASSA I ATUREU LA BOLA!!!
www.kizoa.com_se buscan

SORTIDA DE 6è A PORT AVENTURA!

Vam quedar a Flaçà a les sis del matí. Vam anar en tren fins a l’entrada de Port Aventura. Vàrem arribar a quarts de deu a l’hotel, allà vam deixar les maletes i vam anar a Port Aventura, només vam tardar uns cinc minuts.

Un cop a dintre ens vàrem dividir en dos grups, un que érem en Jorge, en Pau, l’Ady, en Satya, en Roger, la Bruna i jo. Tots aquests vam anar a fer cua al Shambala, ens hi vam estar una hora i mitja que ens va passar ràpid perquè xerràvem amb gent de la cua. Un cop ens va tocar pujar al Shambala no van deixar pujar a la Bruna. La sensació de pujar al Shambala va ser de por a la pujada i després de diversió.

Després vam pujar a atraccions fluixes fins a l’hora de dinar. Després vam anar tots junts a atraccions normals i, a mitja tarda, vam fer una cua d’una hora i mitja al Furious Bacus però que va valdre la pena. Va ser molt “guai”. I per cert, tampoc van deixar pujar a la Bruna.

Vam anar a l’habitació a dutxar i a fer-ho tot. Després vam sopar i cap al llit a mirar la tele i a xerrar.

L’endemà vam esmorzar, fer les maletes i cap a Port Aventura. Vam ser els primers d’entrar, vam pujar al Furious Bacus i al Dragon Khan, i aquest cop sí que van deixar pujar a la Bruna. Vam dinar ràpid i després vam marxar.