Teatre KAIXES

Hem anat al teatre Conservatori de Manresa a veure un espectacle de cançons que sortien d’unes caixes ben diferents. Hem cantat cançons com “Peix peixet”, “Si fos ocellet”, “La pluja” i moltes més. Hem gaudit molt !!!! A més hem fet de nens grans perquè hem acompanyat als més petits agafats de la mà pel carrer.

JA TENIM NOM A LES CLASSES!

Aquest any els nens i nenes de les classes de P5 hem escollit el nom referent al tema del curs: EL MAR.

P5 A ens diem LES BALENES                                                       P5 B ens diem ELS PEIXOS

Aula de música amb Les Traquetes.

Aquest passeig musical el va escriure en Leopold Mozart (pare d’en Wolfgang Amadeus Mozart) en motiu del Carnaval de la seva ciutat. En aquesta audició s’hi descriu el viatge en trineu, d’un grup de persones, que tiben uns formosos cavalls. En la representació, uns quants infants fan de genets i amb una cinta fan veure que agiten un fuet. Els altres nens i nenes representen que són cavalls, els quals es mouen lliurement per l’aula mentre fan sonar els cascavells. Al mig de l’audició, els cavalls es paren a descansar, per agafar forces per aconseguir arribar al seu destí…

dav

Som la classe de… Escut (P5 A) i Traqueta (P5 B)

ESCUT P5 A

TRAQUETA P5 B

FESTA DE COMIAT I ÚLTIM DIA DE PARVULARI

Ahir dimarts vam celebrar la nostra festa de comiat.  Feia dies que anavem preparant i assajant perquè tot surtis perfecte, i per fi va arribar el gran dia. Va ser un matí important ple d’il.lusió i alegria. Va sortir tot rodó.

Han sigut tres anys intessos, hem aprés moltíssimes coses, ens hem fet una mica més grans i ara ens toca gaudir de les vacances.

El proper curs comançarem una nova etapa amb nous reptes i energies renovades.

Gràcies per compartir amb nosaltres aquests 3 anys  del blog

Avui, últim dia de classe, la pallassa de” la Sal dels Mars” ens ha fet ballar, saltar….jugar, i fins i tot ens ha cantat i hem ballat la cançó que ens agrada molt “Despacito”

Per acabar la festa vam menjar un gelat que l’escola ens va regalar.

DSC03571 DSC03572 DSC03573 DSC03574 DSC03575

Resultat d'imatges de fi de curs idees

BON ESTIU!!!!!

ARTICLE

LAB 0-6

Avui hem fet l’última activitat a fora de l’escola.

Hem anat a la FUB de Manresa al  “Centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educació científica a les primeres edats” LAB 0-6  Allà hem pogut gaudir d’un matí d’experimentació a on  hem  interactuat  amb diferents materials de manera lúdica i  ens ha  permés reflexionar sobre conceptes bàsics relacionats amb la física i l’entorn natural.

?????????????

FI DE CURS, JA S’ACABA!!!

AUDICIÓ DE PIANO

Avui a la tarda ens han invitat anat a la classe de música a veure i escoltar com unes nenes de 5è tocaven el piano.

DSC03543 DSC03549

Ho han fet molt bé!

MASSATGE DE SO

Avui ens ha vingut el Jordi Pujolà a fer-nos una sessió de “Massatge de so”Ens ha explicat que el massatge tan es podia  fer amb les mans com amb el so dels intruments. Portava uns instruments molt especials: pal de pluja, bols tibetans, didjeridú, panderos, arpa de boca……i amb el so d’aquests instruments, poc a poc el nostre cos s’ha anat relaxant.