INICIEM UN NOU CURS!

Ja fa uns dies que hem començat l’escola i hem triat el nom de la classe. Som els taurons i pops!

Anem a la granja!

Els nens i nenes de P3 hem anat a la Granja “Les pedreres” de Sant Fruitós de Bages. Ens ho hem passat molt bé donant menjar a les vaques, el poni, el ruc, i els porquets. També hem pogut tocar els conills, els pollets d’oca, l’eriçò, la tortuga, el xai i el porc.

Ha estat molt emocionant. Hem pogut fer de grangers i grangeres i hem pogut jugar moltíssim al prat, al sorral i al pallissar!

EL CARNESTOLTES

Aquesta setmana han vingut el rei i la reina Carnestoltes i ens han fet fer alguns “disbarats”. Hem vingut a l’escola amb el jersei al revés, les galtes pintades, un pentinat divertit i disfressats! Hem fet una gran festa!

LA TARDOR

Al llarg d’aquest primer trimestre hem treballat la tardor i hem experimentat amb els fruits de la tardor. El follet de la tardor ens porta moniato, magrana, taronja, … Els tastem i manipulem per a conèixer-los millor!

Ens hem fixat en els colors de la tardor i n’hem fet diversos treballs plàstics. Ens ho hem passat molt bé!

1.-L’adaptació a P3

Donem importància al procés d’adaptació a l’escola ja que per a molts alumnes és el primer contacte amb la vida escolar.
No és sols l’adaptació a un nou espai, sinó també conèixer noves persones  i un canvi en la rutina diària. Tot això fa que procurem una entrada gradual a l’escola i fem un  acompanyament tranquil i relaxat.

Entenent que els infants es relacionen i coneixen a través del joc, pretenem que l’utilitzin per a establir  contacte amb els altres i amb l’espai de forma positiva.

El cavallets i el Boc

Els noms de la classe aquest curs són elements de la imatgeria de Manresa.

Els Cavallets P3 A                                                    El Boc P3 B

Taller de cuina i esmorzar amb les famílies

Avui hem fet de cuiners i hem preparat un esmorzar per llepar-se els dits. Un cop ho hem tingut a punt, hem obert perquè vosaltres també en mengéssiu.

Gràcies per venir!

DCIM101GOPROG1998417.

Avui hem anat a experimentar al Lab 0_6

Quin gran matí jugant i experimentant amb els materials del Lab O.6!
20170608_112713

P-3 a la Granja de les Pedreres

Els nens i nenes de P-3  han anat a la granja de les Pedreres.

Fotos de la classe dels NEMOS                                         Fotos de la classe dels Peter Pan

IMG-20170525-WA0016

granja

Tanquem el 2n Trimestre fent una Mona de Pasqua boníssima!

Fotos Nemos 2n Trimestre.

4comprimides

Fotos Peter Pan 2n Trimestre