Benvinguts

Benvinguts al bloc dels alumnes de 3r de l’escola Bages !

EXCURSIÓ A CAPELLADES

Resultado de imagen de moli paperer de capellades

Informa: Aina Pareja i Èlia Prat

El passat divendres, 26 d’ octubre els alumnes de 3r vam anar d’excursió a Capellades a visitar l’Abric Romaní i el Molí Paperer.

Primer vam anar a l ‘Abric Romaní que és un lloc on s’han trobat restes de la prehistòria. Una guia ens va explicar que tenia aquest nom perquè la primera persona que va descubrir aquest lloc es deia Romaní. Vam veure on feien el foc  i on dormien els Neandertals. Ens van explicar que feien eines amb pedres i ossos d’animals. També vam fer un taller de tir amb arc.

Informa: Laura Barrera i Èric Caro

Després de dinar vam anar al Museu Molí Paperer on ens van explicar com es feia el paper antigament. Primer ens van ensenyar una maqueta antiga de com es feia el paper. Després vam visitar les màquines que feien servir. Finalment vam fer un taller de paper. Vam fer tres tipus de paper: un de color groc, un reciclat i un paper blanc.

Un cop acabada la visita vam marxar a l’autobús.

(Cliqueu les fotos per veure tot l’àlbum de la sortida)

3r A

3r B

Sortida al teatre

Informa: Aura Antolín i Clàudia Sàlvia

El divendres, 5 d’octubre vam anar al teatre dels Carlins a veure l’obra Kàtia.

Kàtia era una nena de set anys que era adoptada. Per l’escola necessitava unes fotografies de quan era petita. Per buscar-les va viatjar amb la seva mare a Rússia, que és el país on va néixer. Va viatjar amb avió, amb tren i amb vaixell. Va anar a l’orfenat on havia viscut quan era petita i les va trobar. Finalment, va tornar a casa molt contenta.

Ens va agradar molt perquè la nena feia molt riure.

Imatge de l’obra

TALLER DE CONSTRUCCIÓ DE CAPGROSSOS

Informa: Aicha Ajhir, Martina Fàbregas i Nirmin Zatiou

Els dies 1, 8 i 11 d’ octubre vam fer un taller de construcció de capgrossos. Va venir un monitor que es deia Txema i ens va ensenyar  els passos per fer un capgròs. El primer dia vam enganxar papers amb cola d’ aigua a sobre d’un motlle i vam fer les orelles amb fang. El segon dia ens va ensenyar a barrejar els colors per poder pintar els capgrossos.  L’últim dia vam pintar els capgrossos, un indi i una índia.

Cliqueu la imatge per mirar les fotos.