Els mestres del cicle ens hem reunit i a partir de l’anàlisi del projecte del curs passat hem tingut en compte aquests aspectes:
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Document d’escola Planificació de les fases-temporització Espai adequat: tres aules i passadís Interaccions dels alumnes dels tres grups Col·laboració de les famílies La difusió a les famílies Dossier de l’alumne/a
|
Tema molt ampli i per tant índex molt extens
Es fa necessari repartir els punts de l’índex Punts claus de l’índex no van ser treballats per tots els alumnes Activitats molt dirigides i en gran grup La difusió entre iguals molt densa de continguts Realització del projecte a final de curs Dossier: treball dels alumnes en mapes conceptuals, fotocòpies en color, gran despesa La participació dels especialistes |
Per iniciar el nou projecte d’aquest curs tenim en compte:
- Utilitzar el Document de centre: FASES DELS PROJECTES Educació Primària
- Fer planificació de les fases/activitats : Planificació
- Partir d’una pregunta i fer un índex proporcionat i adequat. Com és l’espai? P. Point.
- Fer la difusió a les famílies.
- Tenir en compte que farem servir dos espais d’aula i el passadís (els tres grups es repartiran en dos espais).
- Realitzar el projecte durant el segon trimestre.
- La fase d’investigació: grups de 4 alumnes (heterogenis).
- Anar elaborant el dossier individual, intentant no fer masses fotocòpies en color 2
- Participació dels especialistes.
Tindrem en compte que tot i tenir una planificació inicial ens podrem adaptar a diferents situacions, interessos dels alumnes que vagin sorgint durant el desenvolupament del projecte.