Projecte “JA TENS SAMARRETA?”-INSTITUT ALBA DEL VALLÈS- PLANIFICACIÓ

A l’institut Alba del Vallès hem decidit fer un projecte, per franges, que tingués com a objectiu motivar els alumnes a crear, dissenyar, pressupostar i produïr amb l’ajuda de l’AMPA, una samarreta que representés l’imatge del nostre centre. El nivell on vam decidir que es faria el projecte és a 3r d’ESO. La seva coordinadora, la Cristina Curto, que també és la formadora del curs de Competències Bàsiques, va ser la principal catalitzadora de la feina a portar a terme.

L’idea va ser fer servir la franja de 10:10 a 12:30 durant tres dies per tal de que en grups de 5 alumnes dins de cada grup-classe portessin a terme el seu projecte. Així el tercer dia cada grup faria una exposició al gimnàs del seu disseny de samarreta i  la resta del alumnes del centre poguessin votar el projecte guanyador. El plus d’aquest projecte és que tot l’institut estaria implicat, no només el nivell de 3r en questió.