«Ens cuidem». Planificació (Escola Mogent)

El centre d’atenció primària del poble va demanar la talla i pes dels alumnes per poder fer un estudi d’obesitat. A partir d’aquí, com que cada any es treballa un projecte transversal a l’escola, s’ha decidit que l’eix vertebrador sigui «Ens cuidem». Aquest projecte ha fet referència a la cura d’un mateix a través de l’alimentació i la cura del planeta a través del reciclatge i l’estalvi d’aigua.

El fet de que hagi estat un projecte proper a ells ha facilitat la implicació dels alumnes. S’ha partit d’un context real perquè el projecte s’ha basat en l’alimentació d’ells mateixos, de les deixalles que generaven i del malbaratament de l’aigua a l’escola.

En claustre s’ha fet una pluja d’idees i s’han acordat les activitats a realitzar: preparació de graelles, recollida de dades, anàlisi i reflexió per extreure conclusions i difusió.