AVALUACIÓ

L’avaluació del projecte la fem a partir de diferents activitats on l’alumne pot anar regulant el seu propi procés d’aprenentatge. De manera continuada i mitjançant l’observació directa a l’aula valorem la motivació, l’interès, la implicació i el treball en equip durant tot el projecte.

En les diferents activitats que s’han realitzat s’ha prioritzat el treball en grup, de vegades per parelles, tot i que sempre acabem amb una reflexió individual ja sigui a la rotllana , de forma oral o de forma escrita per saber el procés individual de cada alumne.

El dibuix individual final i la gravació de la veu dels alumnes conjuntament amb l’ exposició oral, ens ha permès veure fins a quin punt els alumnes han assolit l’objectiu donant resposta a la pregunta inicial del projecte.

Els alumnes fan una autoavaluació fent servir la rúbrica com a eina per mesurar el seu propi esforç, el treball a la llibreta, el seu nivell d’aprenentatge i la seva implicació personal en la realització de tot el treball. La xarxa de relacions ens ha ajudat al llarg de procés a anar prenent consciencia d’on es trobaven a cada moment.