Estratègies emergents durant el projecte

En tot projecte sempre hi ha elements que no estan previstos i que es treballen quan sorgeix la necessitat per part dels infants; aquests petits imprevistos ens han ajudat a complementar el treball i en el nostre cas vam haver de treballar els mapes conceptuals així com les biografies dels personatges catalans ja que els alumnes volien conèixer més sobre ells i elles. Per tal de fer-ho més present vam penjar els treballs dels alumnes a dins i fora de l’aula per compartir la informació que vam trobar amb tots els infants i professorat de la nostra escola.

Les tecnologies. han estat presents en tot el procés d’aprenentatge ja que ens han servit per complementar la informació descoberta. A través d’aquesta eina els infants han pogut buscar, seleccionar i verificar informacions que ja tenien o que desconeixen. Això ha permès donar resposta a les seves inquietuds inicials.

Valors I actituds. La cerca conjunta, en parelles i en grups ha permès treballar valors com el respecte, l’autoestima i la cooperació. Els alumnes han estat capaços d’ajudar-se mútuament  i implicar-se en el projecte ja que els ha despertat un gran interès i motivació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *