ACTIVITATS COMUNES DE TOTA L’ESCOLA

Durant la setmana cultura, aprofitem la flexibilitat que ens dona no seguir horaris per fer activitats intercicles i de tota l’escola. Aquest curs no n’hi ha tantes com altres vegades, podem destacar “El multicine” que vam muntar a l’escola. Els alumnes de cada cicle van preparar una sala de cinema a la seva classe. Posant les cadires per files i numerant-les totes. La cartellera ja feia dies que anunciava les pel·lícules que es projectarien a cada cinema. Les sales eren de lliure circulació, però hi havia un aforament a respectar. Els alumnes al taller de decoració van fer la taquilla, on es “van vendre” les entrades numerades. No hi podien faltar les crispestes, cada alumne es va construir la seva paperina i les vam omplir de crispetes.

El final de festa va ser la Gala dels Òscars. Ens vam reunir a la sala d’actes tots mudats i elegants per rebre el premi a les classes. Cada cicle va presentar un petit audiovisual de recull d’activiats fetes entorn al cinema o bé va presentar algun curtmetratge. Ens ho vam passar molt bé!! Es clar que no hi podia faltar un photocall.

Aquesta cloenda de projecte va estar gravada per VAT (Vídeo Ascó Televisió) per tal d’emetre-la a la televisió local i poder ser vista per tota la comunitat. Durant la setmana l’escola era oberta als pares per poder visitar-la i conèixer el treball que s’hi estava fent. Els alumnes eren els encarregats d’ensenyar l’escola a les seves famílies.