PINTEM L’ELMER.

Li vaig demanar al monitor de llenguatge plàstic de l’escola, en Manel, que si podia fer un dibuix d’un elefant acabat de néixer a escala 1:1. Ell el va dibuixar seguint els dibuixos del conte de L’Elmer.

Ens el va portar a la classe i vam poder veure que els xiquets i xiquetes de la classe eren tant alts o més, que un petit elefantet recent nascut.

Vam decidir que com s’assemblava a l’Elmer el pintaríem de colors però al final vam pensar que el pintaríem de “color d’elefant”, com els del conte. El “color d’elefant “ és el gris però no teníem pintura grisa. Llavors en Manel ens va dir que ell podia fer màgia amb les pintures, que barrejant-les podia aconseguir qualsevol color, fins i tot el “color elefant”. Va fer un sondeig preguntant als i les alumnes si sabien com el podia fer i van anar dient diferents hipòtesis. Al final, una xiqueta ho va encertar i va dir que ella ho havia provat a casa.

En Manel va posar fil a l’agulla i en un moment vam tenir la pintura preparada per pintar el nostre elefant particular.

El vam pintar entre tots i totes amb l’ajuda d’esponges. Va quedar molt bé!!