UN ELEFANT ÉS TAN ALT COM UN FANAL DEL PATI.

Un cop es van mesurar tots els xiquets i xiquetes de la classe, una alumna va preguntar que si els elefants petits eren tan grans, com eren de grans els pares i les mares?

Vam recordar que a la informació que havien portat de casa si que ens deia com eren de grans. Vam mirar la fotocòpia que teníem però només posava el pes, no posava res de l’alçada. Vam decidir tornar a buscar a Internet. Vam tornar a formular una altra pregunta (amb ajuda):

COM SÓN D’ALTS ELS ELEFANTS ADULTS?

Vam llegir que els elefants i les elefantes tenen una alçada mitjana de 4 metres.

No acabaven de fer-se a la idea d’aquestes mides però aquell dia estàvem de sort!!

Aprofitant que al pati de l’escola estaven realitzant unes reparacions als fanals i hi havia un petit camió-grua de l’Ajuntament, vaig anar a parlar amb l’operari i preguntar-li si ens podia ensenyar amb la grua quina era l’alçada dels elefants adults. L’operari va accedir i així vam poder veure d’una manera més clara com són d’alts els elefants. Tant com un fanal del pati!