Els alumnes de l’escola ja fa uns anys que treballen el projecte Lleida, per tant, ja en coneixen moltes coses. Tot i així, hem distribuït per cicles els continguts a treballar tot relacionat-ho amb el currículum de primària.
Com van triar el tema?
Els alumnes de quart per fer-se més seu aquest projecte, van decidir fer una pluja d’idees i després fer unes votacions. Aquest curs ja coneixien la dinámica i l’activitat va anar més fluïda.
A partir d’aquí, es recull tot allò que ja sabem sobre el tema escollit i tot seguit es formulen les preguntes sobre els dubtes i interrogants sobre el tema.
Com s’han distribuït els grups?
S’han fet grups cooperatius.
Com es duen a terme les sessions?
Es distribueix l’alumnat per grups a l’aula d’informàtica i entre tots/es van buscant la informació per intentar respondre a les preguntes formulades prèviament.
Com treballen?
De forma conjunta. Són ells els que s’organitzen, cada membre del grup té una tasca a realitzar (secretàri, coordinador, supervisor i material).
Com queda reflectit el treball al projecte?
Els nens i nenes cada dia han de fer un diari de la feina feta. Tenen una graella on posen: dia de treball, data i feina realitzada.