CICLE INICIAL:
Les aportacions fetes per l’alumnat ens ha fet canviar la direcció de la nostra programació. En lloc d’aprofundir en l’època prehistòrica hem decidit centrar-nos en l’estudi de les pintures rupestres.
CICLE MITJÀ:
Avui s’ha iniciat el projecte amb els nens amb la presentació i una pluja d’idees i s’ha passat de tenir la pissarra buida a estar plena d’idees sobre coneixements previs.
A partir d’aquí es van buscar els criteris de classificació de les idees i ens va sortir l’índex de treball.
Llavors, s’ha vist la necessitat de trobar una manera de treballar, posar un ordre (base d’orientació). Es torna a fer una pluja d’idees per a desenvolupar cada apartat.
Finalment, es va complementar el guió de treball dels alumnes amb un altre que s’havia vist a la biblioteca per a fer una base d’orientació.
Un cop tenim la base d’orientació, ens plantegem com començar a treballar el primer apartat de l’índex (línia del temps) d’acord amb la classificació que tenim.