D’acord amb la planificació que estem duent a terme, en la primera fase del projecte, el professorat introdueix el projecte que es treballarà: Explica molt clarament quin serà el producte final que es presentarà. S’expliciten els criteris i les eines d’avaluació. Els alumnes fan preguntes, plantegen dubtes i fan suggeriments sobre el projecte, el producte final, etc.
Es realitzen una o diverses activitats de pluja d’idees/coneixements previs individualment, en grups cooperatius, i a nivell grup-classe.
A l’espai virtual d’aprenentatge Moodle, l’alumnat troba la informació necessària per completar la primera fase.
|
Fòrum.Què farem? El projecte que comencem, “La conquesta del Vendrell”, té per objectiu que conegueu el vostre entorn més proper: el vostre municipi, el Vendrell. D’acord amb les vostres preferències o interessos, aprofundireu en diversos aspectes de la vila, com ara personatges il·lustres, gastronomia, turisme, patrimoni arquitectònic, flora i fauna, geografia i llocs rellevants, etc. Per fer-ho, treballareu en grups cooperatius i fareu recerques en funció de la temàtica del Vendrell que hàgiu escollit. El vostre repte serà aconseguir fer un joc amè, útil i didàctic sobre tot el que hagueu après. Per tant, el producte final que haureu de presentar al final d’aquest projecte en grups de 4 o 5 alumnes serà: disseny i creació d’un joc per conèixer El Vendrell i el seu entorn.
Com ens avaluaran, ens autoavaluarem, i ens coavaluarem? El producte final ha d’anar acompanyat d’un text instructiu (normes del joc en castellà, català i anglès), una fitxa tècnica del joc, un reportatge fotogràfic i la llibreta de treball. Elaboració conjunta i presentació de: – Criteris d’avaluació – Rúbriques d’avaluació |

