LA VEU DELS ALUMNES Escola Lluçanès

La veu dels alumnes ha estat l’eix del nostre projecte.

Els alumnes han debatut i consensuat constantment les propostes i les han defensades.

El treball de projecte s’ha estès de les sessions de treball a altres estones de la jornada escolar quan els alumnes  tot passant per l’espai del pati l’han observat i els ha vingut noves idees per proposar.

Els ha emocionat el repte de portar a la pràctica les seves propostes, fent-les realitat el curs vinent i tenir ll’encàrrec de comunicar als altres companys les decisions presses. Ells mateixos han vist la necessitat d’ampliar el seu projecte a altres espais exteriors de l’escola. També se n’han adonat que sols no podien fer-ho i que haurien de demanar ajut a altres cursos, pares, a l’ajuntament….

L’equip de mestres ha conegut les propostes i ha respectat la idea, no sempre fàcil ja que es tenien idees pensades  per adequar l’espai , que els alumnes són els que decidirien i iniciarien la transformació.