METODOLOGIA – “SOM EL QUE MENGEM?”

Tot l’enfocament del projecte s’ha fonamentat en la recerca, que comporta un constant procés reflexiu; en la interpretació de dades i en la capacitat d’elaborar uns petits textos expositius en forma de vídeo i de manera cooperativa.

El recorregut del treball és marcat pels alumnes. El rol del professorat no ha estat el de donar respostes sinó el de fer les preguntes adequades que permetien seguir fent recerca i reorientació del procés de treball.

Els alumnes han treballat molt en grups cooperatius, a gran grup i per parelles.

Es presenten tasques de diferents àmbits (artístic, lingüístic, matemàtic, lúdic)

Per fer arribar a les famílies tot aquest treballi es pengen notícies al bloc de l’escola.

Per finalitzar tota la tasca i posar en comú tot aquest treball dels diferents cicles,  es crea “LA SETMANA SALUDABLE”.

A totes les famíles se’ls fa arribar un full informatiu de la nova proposta, on se’ls hi explica el què es farà i com es treballarà al llarg d’aquella setmana.