Al acabar ja les tres tasques hem de decidir quines són les feines que hem de fer ara i cap a quina direcció decidim anar. El paper d’embalar de l’inici hi havien moltes idees i possibilitats d’activitats a realitzar però amb els dies concorreguts des que hem començat el projecte hem vist que algunes idees no tenen gaire a veure amb allò que estem investigant. Per tant decidim destriar quines són les activitats que necessitem i les que no necessitem. La dinà mica ha estat molt positiva ja que hem pogut veure que l’alumnat ha argumentat molt bé les seves propostes.  A partir d’aquesta dinà mica decidim quina serà la pròxima tasca a fer.
L’alumnat vol enviar un correu electrònic a alguna escola per saber si estudien el clima o la temperatura. Creuen que abans de començar a escriure el correu han de saber a quin curs es treballa aquesta temà tica a la nostra escola. Els equips es reuneixen i acorden preguntar algun mestre de cicle superior.  S’acorda que es preguntarà a els 3 tutors de 5è i 1 tutor de 6. L’alumnat va a preguntar a cada mestre i es registra en vÃdeo.
Des de 5è ens diuen que és el pròxim tema que treballaran i ens ofereixen que en 15 dies pugem a veure-l’s que ens explicaran els climes del món, d’Espanya i de Catalunya .