Fent les primeres passes

Ens reunim per primera vegada amb el grup impulsor i comencem a pensar a quina classe es podria dur a terme i quines temàtiques podrien ser interessants. Ens trobem en que en el grup hi ha 3 tutores de cicle mitjà i debatim la preferència de realitzar el projecte a 3r o a 4t.

Des de 3r es planteja que degut que aquest any són la classe dels Pokémon estaria bé poder realitzar un projecte al voltant de l’aplicació Pokemon go. Es valora que els alumnes estaran molt motivats però es debat com integrar els altres mestres dins del projecte i s’acaba descartant. Ja que després de conversar pensem que el projecte ha de sortir dels interessos de l’alumnat.

Des del nivell de 4t es planteja la possibilitat de treballar les comarques a partir del Projecte. Es troba interessant encara que es comenta que des de l’àrea de Coneixement del Medi ja s’ha fet una pinzellada del tema. Es descarta aquesta possibilitat degut a que el tema ja ha estat iniciat. Debatim que si ja es dóna el tema des del mestre, és o no és un veritable projecte. No ho tenim clar ja que molts dels mestres no han teballat per projectes. Acordem llegir més sobre el tema per poder -ho posar en pràctica.

Des d’anglès es comenta que a la classe de 4t A ha sorgit una dificultat tot realitzant una activitat de classe amb el llibre de text i l’alumnat ha demanat la possibilitat de treballar d’una manera més oberta els països del món.