Continuem treballant en resoldre la nostra pregunta i per això ens hem dividit en equips. Cada equip havia de resoldre una tasca que posteriorment hauria d’exposar al grup -classe. Abans que els alumnes pensessin quines serien les tasques a dur a terme les mestres vam compartir amb l’alumnat totes les preguntes que han anat sortint en el diari d’aula.

L’alumnat comenta que els hi agradaria incloure algunes d’aquestes preguntes en les seves investigacions però també troba que n’hi han algunes que se’n van molt del tema o semblen massa costoses d’investigar i plantegen de reservar-les per un pròxim projecte.

Les tasques a realitzar han estat :

1. Investigar el clima d’Antàrtida
  2. Investigar el clima de Sud -Àfrica
  3. Investigar el clima d’Abrera
  4. Saber quines són les dimensions de Sud- Àfrica i Àntartifa
  5. Saber quina és la població de Sud -Àfrica i d’Antàrtida i quines són les seves llengües.
  6. Investigar quins són els instruments necessaris per un metereòleg.

FullSizeRender-2

FullSizeRender