Comencem?

Es començarà el projecte des de l’àrea d’anglès degut a un problema sorgit d’una de les classes d’anglès.

L ’alumnat de la classe de 4t A en una de les classes d’anglès estava realitzant una activitat interdisciplinar del mateix llibre de text .Aquesta activitat consistia en veure el pes d’unes cartes i uns paquets i observar a on anaven destinats per tal de saber quan valdrien els seus segells corresponents.  L’activitat en si va ser molt complicada de conceptualitzar i ens va permetre conversar  sobre les dificultats.

L’alumnat va comentar que tenien molta dificultat per situar els països en el món i que els hi agradaria fer un projecte per treballar el seu voltant i els països del món. Van comentar que preferien realitzar activitats treballant de manera  cooperativa ja que d’aquesta manera l’aprenentatge els durava més i al cap del temps s’enrecordaven de les coses.

Es plantegen diferents activitats per tal de poder centrar la situació – problema del projecte en diferents sessions:

1. Conversa a partir d’una bola del món inflable a partir del seus orígens
  2. Participació en un projecte E-Twinning de diferents països d’Europa per conèixer les costums nadalenques d’altres països d’Europa
  3. Visionat  d’un vídeo a través de l’aplicació Edpuzzle que ens permet fer sessions de classe invertida.
  4. A partir d’uns menús d’un Restaurant de Ciutat del Cap han de preguntar-se aspectes sobre la moneda i així tenir un punt de partida.

FOTO POSTALS