Després de diverses converses entre els components de l’Equip Impulsor i professorat de nivell, en una reunió d’Equip Educatiu de 1r d’ESO, es van començar a posar les bases del nostre projecte, encara que amb dificultats per a la concreció, per diferències en la concepció del que cal aconseguir amb la realització del projecte.
Un cop presentada una primera proposta, que se centra en l’organització dels equips de treball per tasques o àmbits, la discussió se centra en el format de la proposta: tots els alumnes no han de fer el mateix? Vol dir que cada equip farà coses diferents? No hi haurà un dossier per tothom que demani fer les mateixes tasques?
S’inicia un debat interessant sobre què significa el treball competencial i que es poden desenvolupar diferents activitats perquè l’objectiu no és el contingut treballat sinó el procés de consecució del repte amb la posta en marxa de les competències necessàries.
Malgrat tot, la proposta necessita de més concrecions, ja que estem en ple procés de debat. Per aquesta raó es planteja la necessitat de que, des de les diferents àrees s’ofereixin els productes per mostrar en el nostre espai.