Després dels primers acords sobre contingut, temàtica, organització i producte final a elaborar, es posen en marxa els mecanismes per planificar les tasques de cada àmbit d’exposició.
Així, des de la Coordinació Pedagògica i tenint en compte la dedicació horària del professorat de l’EE de 1r d’ESO, es proposa quins professors/res formaran part de cada àmbit.
Es decideix que un petit equip de professors/res treballaran al llarg dels quatre dies de durada amb els mateixos grups d’alumnes. Es considera molt important fer el seguiment adequat de les tasques i que aquesta responsabilitat recaigui en poc professorat.
Per tant, s’acorda que en cada àmbit hi treballaran equips de 3 professors/res, de manera que es cobreixi l’horari complet. L’equip assignat forma part del mateix ámbit disciplinar:
Ámbit de projectes: professorat implicat en el desenvolupament dels projectes de 1r d’ESO.
Àmbit de Ciències: professorat de les matèries de Biologia i Matemàtiques.
Àmbit de Llengües: professorat de les matèries de Llengües estrangeres, Llengua Castellana i Catalana.
Àmbit web: professorat de Visual i Plàstica i un responsable de la Coordinació d’Informàtica
Àmbit Expositors: professorat de Tecnologia.
En algun cas s’hi suma professorat amb disponibilitat horària i que ajudessin a cobrir l’horari, implicats d’igual forma en les tasques a desenvolupar, com va ser el cas de professorat de Ciències Socials, Educació Física o el Psicopedagog.
D’aquesta manera es pretén crear equips més centrats en les tasques i en el seguiment del procés de construcció del nostre Espai Guindàvols.