Fotografies dels primers dies

S’han acabat les vacances i, per fi, I5-A i I5-B tornem a l’escola!

Ens hem retrobat amb els companys i les companyes, hem conegut les noves mestres i hem pogut començar a gaudir dels moments de joc que tant ens agraden.

Construccions, dibuix, joc simbòlic i altres dinàmiques de joc, ens han permès relacionar-nos i conèixer-nos millor.

Aquest curs ens esperen grans aventures!

Aquí teniu un recull de les fotografies dels primers dies de curs:

– I5 A : fotografies

– I5 B: fotografies

Esperem que les gaudiu!

 

SORTIDA AL PARC DELS SENTITS (SITGES)

El dimecres 15 de juny de 2022 vam anar al parc dels sentits de Sitges. El parc consta de diferents parcs. Un parc on hi ha un estanc i vam veure peixos capgrossos a l’estanc i ànecs. Un altre parc on hi ha gronxadors, una tirolina i un tobogan amb sorral. Una pista de fútbol i per últim, una muntanyeta amb instruments musicals que vam trepitjar a sobre (xilòfon). Va ser un dia molt divertit!

Aqui podeu veure lo bé que ens ho hem passat! PARC DELS SENTITS

P4A:

P4B:

Les colònies a Cal Mata

Hola famílies!!

Ja estem gaudint de les nostres colònies a la casa de Cal Mata. Hem esmorzat, hem jugat una estoneta i estem coneixent la casa.

Ens aquesta entrada us anirem deixant fotos de tot el que estem fent:

Comenem les colònies

Dinar i joc de tarda 

Sopar i joc de nit 

A dormir!!

Segon dia!!

Dinar i comiat

Hem passar la nit molt bé!! Ja esmorzats/des, comencem el segon dia amb jocs i pistes pel poble. Ens ho estem passant molt bé!

I fins aquí les nostres colònies!!! Esperarem amb ganes fins a les properes!

FEM D’ARQUITECTES

El muntar i desmuntar forma part del joc de construccions i està lligat al plaer de fer i desfer, a la necessitat de tenir el control sobre alguna cosa  que es domina i que depèn del nen o nena.
Quan els infants construeixen i ho fan en grup, interaccionen entre ells per tal
d’aconseguir un objectiu comú, tot treballant la cohesió, la convivència i l’aprenentatge
cooperatiu.
Les construccions ajuden a posar ordre a les pròpies idees interiors (m’estructuro si
creo estructures, si les creo les puc tirar, refer, observar, dibuixar…) així com també
potencien la capacitat de concentració dels nens i les nenes. A través de les
construccions s’estableix una relació amb els aprenentatges referents al món de les
matemàtiques: classificar peces, seriar-les, observar-ne l’alçada, el volum…
Els colors, l’ús de la llengua oral, el desenvolupament de la creativitat i la imaginació
seran també aprenentatges que es posaran en funcionament quan un infant està
construint quelcom.

A partir d’una proposta d’innovamat vam estar mirant diferents edificis i construccions famoses arreu del món. A partir de l’observació els nens i nenes de manera lliure es vam ajuntar en petits grups i van triar la fotografia de la construcció que volien realitzar!

FEM D’ARQUITECTES P4A

FEM D’ARQUITECTES P4B