AMBIENTS FEBRER

La classe dels diables i les mulasses estem realitzant moltes activitats per tal de millorar la creativitat, el traç, la motricitat fina, l’aprenentatge dels colors i els números i desenvolupar el llenguatge i la socialització a travès del joc. Hem col.locat boletes de tela amb ajuda d’unes pinces a dins de peces grans de construccions, realitzat els nostres noms amb models a les pissarres, col.locat palets de fusta segons el color o número corresponent a les oueres. També hem pescat peixos, realitzat construccions i pintat amb pintura. Ens agrada molt l’estona d’ambients i aprenem a emprar estratègies per tal d’aconseguir realitzar de manera positiva les diferents tasques i jocs proposats.

Podeu mirar més fotos a l’àlbum

PROTAGONISTA DE LA SETMANA: ABU BAKR

L’Abu Bakr ens ha presentat a la seva família i ha repartit unes siluetes en forma de mà de color vermell i rosa. També el seu germà Ayub ens ha ajudat a donar les fotos de tots els nens i les nenes, per tal d’enganxar-les al centre de la mà. Hem col.locat les mans en un pal de brotxeta amb  una mica de cola i un cor  retallat en forma de pètal de color verd. La classe dels diables han treballat molt motivats i engrescats en la realització d’aquesta activitat. El treball en petit grup ens ajuda a treballar la cooperació i el saber esperar el torn.

Gràcies Fadoua i Salih per haver colaborat!

Podeu veure més fotos a l’àlbum

PROTAGONISTA DE LA SETMANA: AMIR

L’Amir va ser el protagonista la setmana passada. Vam descobrir que li agraden molt els cotxes, els dinosaures i els superherois, i també jugar a futbol amb el seu germà Anouar. Els seus pares van venir a ajudar-nos a fer una màscara d’un gatet, pintant i amb gomets. Ens va agradar molt! Moltes gràcies per venir, Tami i Amar!

TASTAOLLETES

Dijous passat vam fer l’activitat PAE del Tastaolletes, que pertany al Programa d’educació alimentària i nutricional de l’Ajuntament de Vilanova. Ens van explicar el seu conte i després ens van convidar a tastar la fruita i la llet que tant li agrada a ell. Aquesta activitat ajuda a educar la sensibilitat del gust, potencia un esmorzar complert abans d’anar a l’escola i fomenta mastegar correctament i distingir les diferents textures i sabors dels aliments.

BANDEROLES

Una de les propostes que hem dut a terme durant el mes de gener ha estat l’elaboració d’unes banderoles amb el nostre nom. El procés ha estat llarg i entretingut: primer vam comptar quantes lletres teniem el nom, per saber quantes banderoles haviem de pintar amb aquarel·les. Després vam buscar i estampar les lletres i finalment les vam ordenar per passar-li el fil. Ara, tots els noms estan guarnint el passadís de l’escola i estem molt orgullosos de tot l’esforç.