P5B EXPERTA EN PAPIROFLÈXIA

A la classe de p5B tenim una gran experta en papiroflèxia! Ja ens ho havia explicat que a casa en feia, però aquest cop l’hem pogut veure en acció i a més, ens ha ensenyat com fer-ne. Hem après a fer Molinets!

Primer vam poder veure un vídeo de presentació.

Després, l’experta ens va presentar el material necessari.

I finalment, amb l’ajuda de l’experta ens vam posar mans a l’obra!

Ens ho vam passar molt bé i ara ja podem dir que, la classe dels Peixos, ja comencem a ser una mica expertes/s En papiroflèxia.

Voleu veure més fotos?

EXPERT EN LA PEL·LÍCULA “ONWARD”

A la classe de la música tenim un nen que ha vist tantes vegades la pel·lícula “Onward” que ara n’és expert. Ens ha explicat l’argument fil per randa, totes les aventures que viuen els dos protagonistes i ens ha portat el pal màgic de la història, així com els ninos dels personatges. Al final de l’exposició ens ha regalat un dibuix per pintar que trobareu a la carpeta i hem vist el tràiler a la pantalla. Alguns nens i nenes de la classe coneixien la pel·lícula i ha anat bé per recordar-la i complementar la informació de l’expert, i d’altres l’han conegut gràcies a ell. Així que moltes gràcies, expert!

Més fotos

ACTUACIONS CANAL BLAU

Si no vau poder veure les nostres actuacions al Canal Blau o voleu tornar-les a veure, podeu fer clic a les imatges:

Nota al peu: La classe de la música va cantar molt millor al primer enregistrament que es va fer, que és el que vam demanar que publiquessin. No sabem per què Canal Blau va seleccionar el segon, que l’havíem descartat perquè cridaven molt i hi havia un nen que no se’l veia. Sentim les molèsties i ens sap molt greu que us hàgiu perdut l’actuació “bona”.

A la classe dels pirates tenim un expert en cuidar conills!

Avui hem tingut un pirata expert en cuidar conills.

Ens ha explicat que hi ha dos tipus de conills: els domèstics i els salvatges. Els que tenim a casa son domèstics i els cuidem molt bé! Alguns pirata té un conill a casa !

Hem parlat d’on poden viure: a les cases i al bosc.

També ens ha explicat tot el que els agrada menjar…i mengen coses que nosaltres també mengem!!

I per acabar, ens ha portat un peluix d’un conill molt gran. I ens ha ensenyat les parts del cos del conill i ens ha explicat com ho fan per ser tant ràpids i correr tant amb les seves potes del darrere!

Més fotografies de l’expert

Ens ha explicat que hi ha

Experta en pintar i fer barreges de colors!

Avui hem tingut una experta en pintar a l’aula! Ens ha explicat els estris necessaris per ser un bon pintor/a i ens hem adonat que ho tenim a la classe!!!

Hem parlat del cavallet, que així va millor per pintar drets i amb el full ben enganxat.

Tambè ens ha portat llenç petit per a que veiessim on tambè es poden fer els quadres.

I ens ha ensenyat una cosa que li han portat els reis mags: una capsa molt gran plena de pintures, colors, rotuladors, gomes….que a tots/es ens ha agradat moltissim!

Desprès ens ha explicat quins són els colors primaris. I quins colors podem fer amb ells si els barregem entre ells !!! i així ens ha explicat quins eren els colors secundaris.

Per acabar, li hem fet algunes preguntes, com per exemple: has fet alguna vegada un quadre? per què has portat un llenç? amb que t’agrada més pintar?

A l’aula sempre veiem que t’agrada molt pintar, però desprès de la teva exposició, ens has demostrat que ens una bona experta!

Més fotografies de l’exposició  Otto Camera Makes Animated GIFs - Raspberry Pi

Ens visiten els patges,fem la cantada de Nadal i fem cagar el tió de Nadal!

Ja tenim aquí el Nadal i, tot i que és un any ben diferent, com us vam informar no hem volgut deixar de fer totes aquelles activitats que mantenen la màgia d’aquestes dates. Ens hem hagut d’adaptar a nous formats i, tot i que les famílies no podreu estar presents a l’escola, us volem fer partícips en la mesura del possible, compartint amb vosaltres les activitats que anem fent.

Ens han visitat els patges a l’escola! Hem baixat al gimnàs i…allà ens estaven esperant! Preparats per rebre’ns i que els hi poguessim donar la nostra carta amb totes les coses que hem demanat entre tots/es per la nostra classe.

També els hem dit el nostre poema de Nadal, que els ha agradat molt!

Voleu que us l’ensenyem? Mireu! 😯

Hem cantat les nadales a l’escenari del gimnàs i les hem gravat en vídeo.

Tot i que els tres grups ens hem après les tres cançons, a la cantada cada grup de P5 ha cantat una amb el seu grup estable.

Amb la Roser, a les hores d’anglès hem après una nadala.  I hem preparat un video per enviar als nostres padrins de Rumania i Dinamarca!

Audio Clipart Pause Button - Play Button Gif Png PNG Image | Transparent PNG Free Download on SeekPNG

I l’últim dia del trimestre han estat unes hores plene de màgia fent cagar el tió i amb l’esmorzar que hem junts cada grup classe a la nostra classe! El tió ens ha cagat un baldufa de fusta que ens ha agradat molt i moltes coses per tenir un esmorzar de Nadal ben dolç! Boníssim!