Sortida a la platja

Com cada any per final de curs hem anat a la platja!

Vam anar a esmorzar i a jugar tots/es junts al parc una estona i desprès vam anar a la platja de Ribes Roges. A la platja , amb el nostre grup, vam poder jugar amb la sorra, jugar amb els estris que portàvem, les pilotes, remullar-nos una mica a les dutxes…i el més important..ens ho vam passar molt bé!

I Vam tornar en autocar , que això si que ens agrada!!

 

podeu veure més fotografies

P5 A

P5 B

P5 C

Seguim amb els ambients

Cada setmana seguim fent els ambients a l’aula, on tenen al seu abast diferents microespais per a poder anar.

Durant aquesta franja, l’infant pot anar a l’ambient on vulgui, per continuar descobrint i explorant segons les motivacions i particularitats d’aquest dia.

 

 

Podeu veure més fotografies aquí:

P5 A.- Fem ambients

P5 B.- Fem ambients

P5 C .- Fem ambients 

 

EXPERT EN DIBUIXAR I PINTAR

Aquí teniu l’últim expert de la classe de la música, un artista que li agrada molt dibuixar i pintar. Ens ha explicat els requisits per fer-ho, de quines maneres ho fa i ens ha ensenyat molts exemples de tècniques plàstiques molt diferents. Ens ha encantat veure com obria el seu maletí d’artista i ens anava ensenyant i explicant cada obra d’art. Hem provat una d’elles: construir una casa amb cartolina negra i cera blanca. Amb totes les cases, hem fet una ciutat.

Gràcies per la teva expertesa!

Més fotos

Música

Tot i que la música la trobem  present en moltes estones de l’aula, un dia a la setmana continuem treballant la música de manera més específica. Treballant els instruments, les qualitats del so, la durada….

També ens agrada molt fer jocs musicals, música amb el cos, danses… ens ho passem molt bé!

L’objectiu de l’educació musical en educació infantil ha de ser, per tant, facilitar als nens un apropament a la música des d’una perspectiva emocional, lúdica, que els motivi i alhora generi llaços de germanor i de pau.

Més fotografies de l’estona de música: