SORTIDA A L’AUDITORI EDUARD TOLRÀ

El passat dimarts 5 de Febrer de 2019 vam anar a veure un espectacle de Rumba Catalana a l’auditori Eduard Tolrà. Vam sortir de l’ escola, caminant cap a la plaça de les Casernes i allà vam esmorçar. A continuació, vam anar a veure l’ obra de teatre “Rumba Catalana” i després vam tornar a l’escola amb autobús.

A continuació, veure lo bé que ens ho vam passar!!!

P4A:

Clickeu: rumbacatalana

P4B:

Clickeu: rumbacatalanap4b

L’HORA DE PSICOMOTRICITAT

Tant els dracs com els caprogrossos gaudim molt de l’hora de psicomotricitat. Quinzenalment anem al gimnàs de l’escola a fer la sessió i això ens encanta ja que disposem d’un espai molt ampli per còrrer, enfilar-nos, fer jocs de grup…

A l’aula de psicomotricitat gaudim dels matalassos, de les robes que ens permenten construir coses, dels jocs de bitlles, les xanques….

PSICO P4A

PSICO P4B

CANVI D’AMBIENT P4

2 tardes per  setmana els nens i nenes de p4 anem  a altres classes d’infantil; d’aquesta manera podem gaudir d’altres jocs i materials que no tenim a la nostra aula. A p5 tenim el mercat i el restaurant; on ens agrada fer de botiguers/-es i cuinar pels nostres companys/-es. A p3 tenim el mecànic o les cuinetes que també ens agraden molt.  També podem mirar contes diferents, jugar amb peces de construccions o jugar amb animals…entre d’altres moltes coses. Els nens i nenes gaudeixen molt de fer aquest canvi d’aula i aprofitem per treballar el respecte cap els materials i el ordre de les altres aules.

CANVI D’AMBIENT P4A

CANVI D’AMBIENT P4B

VISITA DE LA LLUNETA

Dimecres passat vam tenir una visita molt especial. Ens va venir a veure la Lluneta. Ens va explicar que era filla de la lluna i amiga de la Ratoliva. Ens va portar tres contes sobre “anar a dormir” i ens va explicar un d’ells molt divertit d’uns animals que es despertaven a la nit. Ens va agradar moltíssim!

Mireu quines cares d’atenció: LA LLUNETA