Després d’haver utilitzat el VirtusClass durant el curs 2016-2017 ens hem vist abocats a prescindir d’aquest programari de gestió i comunicació. Amb el VirtusClass feiem l’enviament de les e-circulars, missatges SMS, el control d’absències i retards dels alumnes i les actes d’entrevistes dels tutors amb les famílies.

Alexia funcionalitat

A partir del curs 2017-2018 Alexia família serà l’únic programari del centre per la gestió acadèmico-administrativa, la comunicació i la integració dels recursos on-line. De fet, la plataforma Alexia Escola és la que hem utilitzat des de fa anys per gestionar els rebuts, la matriculació i l’avaluació de l’alumnat. Ara, amb l’ampliació a l’Alexia Família, podem incorporar la gestió de la comunicació i dels altres aspectes esmentats abans, en aquesta única plataforma i permetre la interactivitat amb les famílies i amb els alumnes.

Alexia família

Estem treballant per fer la configuració dels diferents mòduls. A finals de juliol es va fer la migració de les dades des de la plataforma amb la versió windows a la versió que treballa al núvol (serveis cloud). Això ens permetrà treballar amb la versió web i amb les Apps prteparades per als mòbils i les tauletes.

Alexia web app

Hi ha tres versions disponibles al Play Store i a l’App Store

tres Alexia

Segons el dispositiu que utilitzeu escrivint Alexia Familia en el cercador del Play Store us poden aparèixer fins a 3 Apps diferents: Alexia Educación / Alexia / Alexia Familia.

• Alexia Família: És l’aplicació per a les Famílies (mòbils o tauletes)
  • Alexia: És l’aplicació per al professorat (Tauletes Android)
  • Alexia Educación: És l’aplicació per al professorast (mòbils Android)

La meva recomanació és que als dispositius mòbils baixeu i useu la versió de l’App recomanada per cada dispositiu.