Notes d’anglès
Hola, nois!
Aquest matí, el Jordi us ha fet l’examen de vocabulari d’anglès i, a la tarda, ja us n’ha donat la nota. Us felicito perquè, en general, les qualificacions han estat altes. Ara, n’hi ha hagut uns quants que val més que feu un pensament i us poseu a treballar de valent en anglès, eh…?, perquè em fa l’efecte que la cosa no us va gens bé… I, a final de curs, quan ja no hi hagi res a fer-hi, tot seran lamentacions…!
Au, va, caram…! Poseu-vos-hi d’una vegada…!
Maria Curiosa.