Notes de medi i nou examen

Avui dilluns, el Jordi us ha donat les notes de l’examen de medi social. Fluixetes, oi…? Ja us va dir que aquest era un dels temes més difícils del curs.

Però el tema de socials que esteu fent ara (el tema 1) és dels més fàcils! I en teniu l’examen dimecres de la setmana vinent! Sabeu què vol dir això? Que la nota d’aquest tema pot ser molt alta si us ho proposeu, perquè no us costarà gaire estudiar-lo i pot servir per a eixugar la de l’altre, que potser és una mica més baixeta. Tots dos temes valen igual, a l’hora de posar la nota final! Aprofiteu-ho i estudieu de valent, va…!

Maria Curiosa.