Recuperació de mates

Nois i noies,

Dijous de la setmana vinent, hi haurà un examen de recuperació de matemàtiques per a aquells de vosaltres que vulguin apujar la seva nota del que vau fer dimarts, que, en alguns casos, va ser prou esquifideta…

Però diu el Jordi que això no sortirà de franc, ja que la nota que obtingui cadascú farà mitjana amb la que va obtenir en l’examen de dimarts. Ep, i això tant si és més alta com si és més baixa. Per tant si algú, posem per cas, va treure un 5 en l’examen de dimarts i en el de recuperació treu un 9, la seva nota definitiva en la prova de què s’hagi examinat serà un 7 ([5+9]:2=7). Però si aquest mateix noi o noia treu un 3 en la recuperació, la nova nota serà un 4 ([5+3]:2=4).

A més, cadascú podrà examinar-se de la part o parts que s’estimi més: nombre, geometria o mesura, o de totes tres, però no de problemes, que no es poden recuperar perquè els del primer examen eren tan fàcils que no donen dret a una segona oportunitat.

Durant l’estona que hi hagi companys que fan l’examen, els altres faran una feina que els posarà el Jordi i els que s’hagin examinat, com que no l’hauran pogut fer, l’hauran de fer a casa.

Durant tota la setmana, fins dijous, estareu repassant per a aquest examen de recuperació. Aprofiteu-ho. No sigueu mandrosos, que de segones oportunitats, la vida no en dona gaires…

Au, va, ànims i bon cap de setmana!

Maria Curiosa.